• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je kan mij er wel uithalen. Heb al wel een andere geregrlf.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Muggle schreef:
    Je kan mij er wel uithalen. Heb al wel een andere geregrlf.
    Oki. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hee, ik zou ook graag een cover willen..

    * Titel: -ben ik nog niet helemaal over uit (bloos)-
    * Info en voorwaarden: Het gaat over een meisje, dat met een prijsvraag een meet en greet met Taylor Lautner wint, dus een plaatje van Taylor Lautner, een meisje met bruin haar, mag naar voren, opzij en naar achter kijken; dat maakt niet uit. En dan iets met een studio of Hollywood-achtigs.
    * Username & titel er op? Username niet, titel wel =)

    Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor ronde 4? (ik dacht van wel) Zoniet, dan hoop ik in de ronde daarna te komen =)
    De titel komt zsm. =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Hee, ik zou ook graag een cover willen..

    * Titel: -ben ik nog niet helemaal over uit (bloos)-
    * Info en voorwaarden: Het gaat over een meisje, dat met een prijsvraag een meet en greet met Taylor Lautner wint, dus een plaatje van Taylor Lautner, een meisje met bruin haar, mag naar voren, opzij en naar achter kijken; dat maakt niet uit. En dan iets met een studio of Hollywood-achtigs.
    * Username & titel er op? Username niet, titel wel =)

    Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor ronde 4? (ik dacht van wel) Zoniet, dan hoop ik in de ronde daarna te komen =)
    De titel komt zsm. =)
    Je moet dan maar nog iets laten weten. Je komt in ronde 4. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    Je moet dan maar nog iets laten weten. Je komt in ronde 4.

    Jeej! *O*
    Okee, ik ben nog aan het nadenken =) Hoop de titel vanavond nog te kiezen =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Jeej! *O*
    Okee, ik ben nog aan het nadenken =) Hoop de titel vanavond nog te kiezen =)
    Je hebt nog even tijd. Luister eens naar een liedje die je aan je verhaal doet denken en wie weet haal je er wel iets uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (..)
    Je hebt nog even tijd. Luister eens naar een liedje die je aan je verhaal doet denken en wie weet haal je er wel iets uit.


    bedankt voor de tip! =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik heb de titel =) Dit is de voledige dinges (x'D):

    * Titel: Who'd Have Known || Taylor Lautner ||
    * Info en voorwaarden: Het gaat over een meisje, Lizzie Brooks, die met een prijsvraag een meet en greet met Taylor Lautner wint, dus een plaatje van Taylor Lautner, een meisje met bruin haar, mag naar voren, opzij en naar achter kijken; dat maakt niet uit. En dan iets met een studio of Hollywood-achtigs. Over de titel; je mag dat || Taylor Lautner || weglaten, maar het mag er ook bij =)
    * Username & titel er op? Username niet, titel wel =)

    De toevoegingen zijn schuin gedrukt =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Ik heb de titel =) Dit is de voledige dinges (x'D):

    * Titel: Who'd Have Known || Taylor Lautner ||
    * Info en voorwaarden: Het gaat over een meisje, Lizzie Brooks, die met een prijsvraag een meet en greet met Taylor Lautner wint, dus een plaatje van Taylor Lautner, een meisje met bruin haar, mag naar voren, opzij en naar achter kijken; dat maakt niet uit. En dan iets met een studio of Hollywood-achtigs. Over de titel; je mag dat || Taylor Lautner || weglaten, maar het mag er ook bij =)
    * Username & titel er op? Username niet, titel wel =)

    De toevoegingen zijn schuin gedrukt =)
    Oki. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Titel: What makes you beautiful

    Info en voorwaarden: Tekst duidelijk maar sierlijk. Alles mooi in elkaar lopend. Sierlijk, vrolijk, rustig.

    Username & titel er op?: Titel erop, username beslist niet!

    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3

    Titel: I'm dancing, alone. • Lirry Styne
    Info en voorwaarden Het gaat over Harry Styles die verliefd is op Liam Payne, maar hij heeft al een vriendin. Danielle Peazer, een danseres.
    Username & titel er op? Ja, Titel & Username.

    Is het mogelijk dat ik in ronde 4 kom? Want ik heb eigenlijk snel een cover nodig. ;$


    I like boys who drive cars too slow.

    titel My life isn't fair~twilight
    Info en voorwardenAnnelies gaat verhuizen naar Forks. Tijdens de verhuizing krijgt haar moeder een aanrijding en is ze dood. Haar vader gaat aan de drank maar weet er van af te kikken. Op school gaat het niet goed maar als ze een paar knappe jongens ontmoet.... Ze wordt verliefd op een van de Cullens en wordt toch nog gelukkig? De sfeer moet spannend maar een beetje romantiek
    Username en titelTitel en username ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ben mega nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kreacher schreef:
    Hee, ik zou ook graag een cover willen..

    * Titel: -ben ik nog niet helemaal over uit (bloos)-
    * Info en voorwaarden: Het gaat over een meisje, dat met een prijsvraag een meet en greet met Taylor Lautner wint, dus een plaatje van Taylor Lautner, een meisje met bruin haar, mag naar voren, opzij en naar achter kijken; dat maakt niet uit. En dan iets met een studio of Hollywood-achtigs.
    * Username & titel er op? Username niet, titel wel =)

    Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor ronde 4? (ik dacht van wel) Zoniet, dan hoop ik in de ronde daarna te komen =)
    De titel komt zsm. =)
    Je hebt geluk je zit in ronde 4. Ik zat te twijfelen om maar 3 covers te nemen deze rond, maar ik heb het toch bij 4 gehouden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Payned schreef:
    Titel: I'm dancing, alone. • Lirry Styne
    Info en voorwaarden Het gaat over Harry Styles die verliefd is op Liam Payne, maar hij heeft al een vriendin. Danielle Peazer, een danseres.
    Username & titel er op? Ja, Titel & Username.

    Is het mogelijk dat ik in ronde 4 kom? Want ik heb eigenlijk snel een cover nodig. ;$
    Oh sorry ik had niet gezien dat je vroeg voor ronde 4. Hij is jammer genoeg vandaag begonnen dus ik kan het niet meer veranderen. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?