• Ik ben tegen pro-ana sites, en moet daarover een betoog van 10 minuten houden voor Nederlands. Kunnen jullie argumenten noemen? Ik heb natuurlijk al "het is levensgevaarlijk voor jonge meisjes" maar ik heb er meer nodig. Bedankt alvast! (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    (...)
    Meisje, waarom typ je steeds in het engels als het 90% van de keren niet goed is :'D

    Ik probeer het te ontwikkelen, maar op sommige momenten mislukt het. In gedachte zeg ik halve zinnen engels en Nederlands en zo komt het er dus ook uit mijn computer.:'D

    Ik kan me niet uitdrukken als ik geïrriteerd ben of ik me ergens over opwind omdat het me weldegelijk iets doet. Op dat soort momenten kan ik me niet goed uitdrukken en dan krijg je grammaticefouten en 'edits' omdat ik delen vergeet/verwissel.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:42 ]


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    (...)


    0_0 jij bent voor?

    Dan weet je niet waar je over praat...

    Waarschijnlijk wel, aangezien ze er volgens mij zelf aan lijdt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Meh, er zijn twee soorten aantrekkingskracht: Uiterlijk en persoonlijkheid. Beiden moeten aanwezig zijn voor je een relatie begint. Het idee dat je een relatie met iemand begint enkel en alleen vanwege zijn of haar innerlijk is mooi, maar onrealistisch.

    Aan de andere kant was en ben ik nog steeds hevig verliefd op een meisje die naar wat anderen zeggen niet bepaald aan alle schoonheidsvoorwaarden voldoet, maar dat zie ik niet. Ik vind haar gewoon mooi :Y) Grappige is dat ze ook helemaal niet het type is waar ik normaal op val maar bijna het tegenovergestelde.


    Niks onrealistisch aan, dat is liefde. Dat je valt op iemand en van die persoon houdt, no matter what. Hoe iemand is en wat iemand uitstraalt kan zóveel bepalen en niet of ze aan het schoonheidsideaal voldoet, wat, volgens jou dus 'dikke tieten' is.
    Maar er zijn teveel oppervlakkige mensen tegenwoordig en daarom word er zoveel gedaan aan uiterlijk en worden bijvoorbeeld meisjes onzeker en willen ze afvallen.
    Omdat dik, gewoon 'niet kan' bij veel mensen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:40 ]

    Genius schreef:
    (...)
    Meisje, waarom typ je steeds in het engels als het 90% van de keren niet goed is :'D

    Moet je negatief commentaar geven op alles? Niet iedereen is perfect, jij ook niet. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madara schreef:
    (...)

    Pro Ana sites zijn de enige sites waar meisjes hun ware gevoelens kunnen uittypen en steun en hulp en het belangerijkste, namelijk 'begrip' van de andere meisjes kunnen krijgen. Veel meisjes leven met dit geheim en als er helemaal niemand is die ze snapt gaan ze vaak stuk van de solitude en eenzaamheid waar ze in verkeren. Natuurlijk ben je onder de mensen, maar als je het gevoel hebt dat je de énige bent of dat niemand je snapt, dan is dat toch meteen een stuk minder. Even een pro-ana site bezoeken, geeft geen meisje Anorexia. Dan zit het al in haar, die onzekerheid. De wil om door te zetten en dun te worden, het kan triggeren ja, maar dat kan zóveel. Moeten we dan maar alles verbieden wat 'slecht lijkt', om zo iedereen zo veel mogelijk van de werkelijkheid af te schermen? Niemand, niemand praat op die sites meisjes de dood in en júist als ze 'te' dun worden, hebben ze een luisterend oor nodig. Er zal dan meteen worden gezegt dat ze voorzichtig moeten doen en elk meisje wat eruit wil stappen, word succes toegewenst.

    Niemand wenst deze hel elkaar toe, maar als je er eenmaal in leeft, dan ben je samen sterker dan alleen.



    Er zijn ook genoeg sites die ook een forum hebben en je kunnen helpen met afvallen.

    Madara schreef:
    (...)

    Pro Ana sites zijn de enige sites waar meisjes hun ware gevoelens kunnen uittypen en steun en hulp en het belangerijkste, namelijk 'begrip' van de andere meisjes kunnen krijgen. Veel meisjes leven met dit geheim en als er helemaal niemand is die ze snapt gaan ze vaak stuk van de solitude en eenzaamheid waar ze in verkeren. Natuurlijk ben je onder de mensen, maar als je het gevoel hebt dat je de énige bent of dat niemand je snapt, dan is dat toch meteen een stuk minder. Even een pro-ana site bezoeken, geeft geen meisje Anorexia. Dan zit het al in haar, die onzekerheid. De wil om door te zetten en dun te worden, het kan triggeren ja, maar dat kan zóveel. Moeten we dan maar alles verbieden wat 'slecht lijkt', om zo iedereen zo veel mogelijk van de werkelijkheid af te schermen? Niemand, niemand praat op die sites meisjes de dood in en júist als ze 'te' dun worden, hebben ze een luisterend oor nodig. Er zal dan meteen worden gezegt dat ze voorzichtig moeten doen en elk meisje wat eruit wil stappen, word succes toegewenst.

    Niemand wenst deze hel elkaar toe, maar als je er eenmaal in leeft, dan ben je samen sterker dan alleen.


    This


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Moet je negatief commentaar geven op alles? Niet iedereen is perfect, jij ook niet. :W

    HAHA okee :'D Nou bedankt dat je dat even zegt. Ik dacht toch echt even dat ik perfect was (no_chears)


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Meh, er zijn twee soorten aantrekkingskracht: Uiterlijk en persoonlijkheid. Beiden moeten aanwezig zijn voor je een relatie begint. Het idee dat je een relatie met iemand begint enkel en alleen vanwege zijn of haar innerlijk is mooi, maar onrealistisch.

    Aan de andere kant was en ben ik nog steeds hevig verliefd op een meisje die naar wat anderen zeggen niet bepaald aan alle schoonheidsvoorwaarden voldoet, maar dat zie ik niet. Ik vind haar gewoon mooi :Y) Grappige is dat ze ook helemaal niet het type is waar ik normaal op val maar bijna het tegenovergestelde.

    Waarom krijg ik toch bij jou steeds The Mysterious Ticking Noise in mijn hoofd? :'D
    En ik val op een jongen die voor mij echt extreem knap is, maar voor anderen een normaal mens die misschien wel wat meer aan sport kan doen omdat hij zo'n brede torso heeft. (Jummie!:9~) Maar als ik hem zie, oh boy oh boy! :9~
    Maar dan bedenk ik me weer dat hij tweehonderd kilometer verderop woont en me heeft afgewezen. :')
    - zucht -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik probeer het te ontwikkelen, maar op sommige momenten mislukt het. In gedachte zeg ik halve zinnen engels en Nederlands en zo komt het er dus ook uit mijn computer :"D.:'D

    Haha okee, nouja maakt verder niet uit ofzo :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha okee, nouja maakt verder niet uit ofzo :'D

    Ik kan me niet uitdrukken als ik geïrriteerd ben of ik me ergens over opwind omdat het me weldegelijk iets doet. Op dat soort momenten kan ik me niet goed uitdrukken en dan krijg je grammaticefouten en 'edits' omdat ik delen vergeet/verwissel.
    Zodoende was ik dit deel dus ook weer in eht bericht vergeten :'D


    Let it come and let it be

    Ik ben tegen pro ana sites. :Y)
    Gevaarlijk, slecht voor de ontwikkeling, en als je te heftig meegaat met die pro ana sites kun je er ook nog eens doodziek van worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madara schreef:
    (...)

    Niks onrealistisch aan, dat is liefde. Dat je valt op iemand en van die persoon houdt, no matter what. Hoe iemand is en wat iemand uitstraalt kan zóveel bepalen en niet of ze aan het schoonheidsideaal voldoet, wat, volgens jou dus 'dikke tieten' is.
    Maar er zijn teveel oppervlakkige mensen tegenwoordig en daarom word er zoveel gedaan aan uiterlijk en worden bijvoorbeeld meisjes onzeker en willen ze afvallen.
    Omdat dik, gewoon 'niet kan' bij veel mensen.


    Als dat is wat je eruit wilt halen moet je dat vooral doen ^^ Ik probeer je uit te leggen dat het leven niet zo idealistisch is als het is, en je maakt van mij gelijk een klootzak xD Nou ben ik dat misschien wel, maar niet wat dit betreft.

    Maar ik wil jou nog wel eens zien met een jongen die jij lelijk vind :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als dat is wat je eruit wilt halen moet je dat vooral doen ^^ Ik probeer je uit te leggen dat het leven niet zo idealistisch is als het is, en je maakt van mij gelijk een klootzak xD Nou ben ik dat misschien wel, maar niet wat dit betreft.

    Maar ik wil jou nog wel eens zien met een jongen die jij lelijk vind :Y)


    Je opmerking in het begin vond ik gewoon nergens op slaan, that's all.
    En ohja, niemand is lelijk. :'D

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als dat is wat je eruit wilt halen moet je dat vooral doen ^^ Ik probeer je uit te leggen dat het leven niet zo idealistisch is als het is, en je maakt van mij gelijk een klootzak xD Nou ben ik dat misschien wel, maar niet wat dit betreft.

    Maar ik wil jou nog wel eens zien met een jongen die jij lelijk vind :Y)

    Natuurlijk is niet alles idealistis. Maar als je ook maar een klein beetje weet hoe liefde werkelijk voelt, danzou zoiets niets uit moeten maken. Ik zie ook wel eens mensen rondlopen en dan denk ik onbewust van: 'Voel jij je niet onzeker', maar toch zie ik ze hand in hand lopen met een ander. Tja, dát is liefde.


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    (...)


    0_0 jij bent voor?

    Dan weet je niet waar je over praat...



    Volgens mij weet jij het eerder niet, want Ellen heeft dik gelijk.


    Your make-up is terrible