• Ik ben tegen pro-ana sites, en moet daarover een betoog van 10 minuten houden voor Nederlands. Kunnen jullie argumenten noemen? Ik heb natuurlijk al "het is levensgevaarlijk voor jonge meisjes" maar ik heb er meer nodig. Bedankt alvast! (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja, ik bezoek een Pro Ana site en krijg meteen een flink minderwaardigheidscomplex en begin zonder na te denken aan een dieet omdat die site bestaat.
          Je weet niet of ze liegt. Misschien wil ze iemand beschermen die ahar dit heeft aangepraat?


    Dat kan natuurlijk ook.

    Audacity schreef:
    Ik ben heel lang ontevreden geweest met mijn figuur en heb mezelf ook maar een beetje laten verhongeren. Belachelijk achteraf. Ik eet liever normaal zodat ik een normaal figuur heb en gelukkig kan zijn, dan dat ik op een boterhammetje per dag leef, een vormloze plank en zo ongelukkig als een ijsbeer in de sahara ben (cat).


    >:C
    Rainbow Dash does not approve of not eating! Maar gelukkig eet je weer wel :D


    quidquid excusatio prandium pro

    -komt er weer even tussen door-

    Ell poepiejding Hoe jij het uitlegde, zo had ik het nog nooit bekeken.
    Ik denk dat mijn mening nu wel beetje is veranderd.. Beetje gemengd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Haha, daar ben ik blij om ^^

    Ik geef Ellen gelijk, maar ergens, als die sites niet bestonden werden die meisjes er ook niet in meegetrokken... Nogal dubbel dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er flink op tegen. Ik heb die site een aantal keren bezocht, gewoon uit nieuwsgierigheid. De manieren die daarop staan zijn vreselijk ongezonde manier om af te vallen. Als je écht wilt afvallen, moet je naar een diëtiste gaan. Die kan je manieren geven om af te vallen op gezonde manieren. Met veel manier die op de Pro-ana site staan maak je je hele lichaam kapot.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    RainbowDash schreef:
    Het maakt anorectische meisjes en anorectische meisjes hebben geen tieten. PRO ANA CREEERT GENERATIES TIETLOZE MEIDEN! De horror D:

    Geweldig

    OT: Je raakt er depressief van.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Atropos schreef:
    Ik ben er flink op tegen. Ik heb die site een aantal keren bezocht, gewoon uit nieuwsgierigheid. De manieren die daarop staan zijn vreselijk ongezonde manier om af te vallen. Als je écht wilt afvallen, moet je naar een diëtiste gaan. Die kan je manieren geven om af te vallen op gezonde manieren. Met veel manier die op de Pro-ana site staan maak je je hele lichaam kapot.

    Ik denk dat hun zoiets ook wel weten, maar een diëtiste vinden sommige maar duur en/of het gaat daar te langzaam.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik denk dat hun zoiets ook wel weten, maar een diëtiste vinden sommige maar duur en/of het gaat daar te langzaam.


    Ze weten het wel inderdaad, maar toch doen ze het. En ja, een diëtiste is misschien wel duur en het gaat langzaam. Maar je bereikt wel je doel op een gezonde manier. En als geld écht het probleem is, kunnen ze altijd nog op internet kijken naar gezonde/normale diëten, en anders kopen ze een boek dat maximaal 10/15 euro is. Een pro-ana site spoort mensen aan om het op een hele ongezonde manier te doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)

    Ze weten het wel inderdaad, maar toch doen ze het. En ja, een diëtiste is misschien wel duur en het gaat langzaam. Maar je bereikt wel je doel op een gezonde manier. En als geld écht het probleem is, kunnen ze altijd nog op internet kijken naar gezonde/normale diëten, en anders kopen ze een boek dat maximaal 10/15 euro is. Een pro-ana site spoort mensen aan om het op een hele ongezonde manier te doen.

    Het spoort niets aan, iedereen die gezond wil afvallen, die laat zich daar niet door beïnvloedden. Als je daardoor net het laatste zetje krijgt, dan zat het duidelijk al in je en is het er hooguit door die site eerder uitgekomen.


    Let it come and let it be

    Het komt voor uit onzekerheid, en het is een erg ongezonde vorm van afvallen. Ik heb ook tijden gehad dat ik heel erg werd gepest, mezelf lelijk vond. Toen ben ik mezelf keihard gaan uithongeren. Het enige wat ik er aan over hield was een ingevallen gezicht, bezorgde ouders en een eetpatroon dat ik weer heel moeilijk normaal kreeg. Niet aan te raden dus.


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    (...)
    Balen voor de meisjes die geboren zijn met cup A, die komen dan ook niet aan de man (bloos)


    Forever alone.


    26 - 02 - '16