• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zwanen kunnen ook heel hard bijten :3
    En ze kunnen mensen laten stikken door hun nek...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ze kunnen mensen laten stikken door..? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Volledige naam: Eleanor Anthea (betekend bloesem) Everdeen
    Bijnaam: Angel, omdat ze vaak zo vriendelijk is.
    Leeftijd: Net 20 geworden.
    Afkomst: Groot-Brittannië
    Uiterlijk: [+ foto] Klik Eleanor is een blank meisje met bruine ogen en donkerblonde, lichtgolvende haren tot halverwege haar rug. Ze is fijntjes gebouwd en is vreselijk lenig. Verder geeft ze veel om haar uiterlijk, ze ziet er altijd wel verzorgd uit en vies zijn is dan ook een van haar grootste ergenissen.
    Innerlijk: Eleanor is een vreselijk vriendelijk, maar ook verlegen meisje. Ze zet vaak anderen boven zichzelf en probeert altijd aan de verwachtingen die ze van haar hebben te voldoen. Een minpunt is is dat Eleanor erg emotioneel is, ze is snel gekwetst of bang en barst snel in tranen uit, ze wilt graag sterker zijn, maar tot nu toe is dat haar nog niet zo goed gelukt. Daarom ontwijkt ze gevechten ook, ze vecht niet graag en zal het ook niet snel doen, pas als ze zich écht in het nauw gedreven voelt.
    Motief van dier: Wilde zwaan. Eleanor kan behoorlijk goed zwemmen en heeft de elegantie en deftigheid van de zwanen. Net zoals zwanen kan Eleanor flink hard bijten, al gebruikt ze dat liever niet op mensen, over het algemeen vecht ze helemaal niet graag.
    Extra: Ze is een ballerina, iets wat overigens ook haar lenigheid en deels haar elegantie verklaard.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    klik voor groter
    tadaaaah ^^

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:23 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het was echt gewoon het eerste het beste plaatje dat ik vond :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Njoh, ik ga ook joinen ^^
    Waarschijnlijk met een docent geneeskunde (want die was volgens mij nog nodig) en een leerling :3
    Maar ik moet nog even nadenken over mijn personages :3

    Vluuv schreef:
    Njoh, ik ga ook joinen ^^
    Waarschijnlijk met een docent geneeskunde (want die was volgens mij nog nodig) en een leerling :3
    Maar ik moet nog even nadenken over mijn personages :3


    Succes!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Danku ^^

    Volledige naam: Heather Knochenmus
    Leeftijd: 26
    Afkomst: Deutschland c:
    Rol: Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Uiterlijk:


    Heather heeft donkere, maar heldere blauwe ogen, en rode (geverfde) haren. Haar eigen haarkleur is lichtbruin, en omdat haar dat na een aantal jaar wat ging vervelen besloot ze haar haren te verven. Meestal draagt ze haar haar losjes opgestoken (zoals in de foto) of in een hoge staart. Haar kledingstijl is vrolijk, chique en vrij uitbundig. Ze houdt ervan om rokken en panty's te dragen. Zoals je kunt zien heeft ze een aantal oorpiercings, en verder draagt ze dikwijls een lint of bloem in haar haar.
    Innerlijk: Heather is een vrolijk en aardig figuur. Ze is echter vrij naïef en gelooft mensen en beweringen snel, vaak zonder logisch na te denken. Ze zoekt soms juist echter te veel achter bepaalde acties, en wordt juist achterdochtig als er niets aan de hand is.
    Heather is Botanica, wat inhoudt dat ze veel verstand heeft van planten. Ze vind het fijn om veel planten om zich heen te hebben en heeft daarom ja gezegd toen de TAP haar uitnodigde om te komen werken.
    Extra: Heather is pas net afgestudeerd, als een van de weinige studenten die nog een toekomst zagen in de botanie, aangezien vrijwel alle planten op aarde weg zijn. Nadat ze haar diploma had gehaald begon ze vol goede moed te zoeken naar een baan, maar werkelijk niemand had nog een botanica nodig. Tot ze een brief kreeg van een geheimzinnige organisatie met de naam "TAP". Ze werkten aan een speciaal project en hadden precies nog zo iemand als zij nodig. Omdat ze de wanhoop al nabij was tekende ze de contracten zonder er nog lang over na te denken en voor ze het wist zat ze in een of ander luxe privé vliegtuig, op weg naar het tot voor kort onbewoonde eiland waar het project al bezig was.

    Okay; laat ik maar eens gaan joinen (:

    Volledige naam: Kwon Ji Yong
    Bijnaam: Ji
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Zuid-Korea
    Uiterlijk: [+ foto]


    Ji is Aziatisch en zo'n 1.78 lang. Hij is tenger, maar redelijk gespierd. Zijn haarkleur veranderd om de zoveel tijd. Dit doet hij omdat hij elke keer denkt dat hij dan met een schone lei kan beginnen.
    Innerlijk: Ji is een jongen die een moeilijke jeugd heeft gehad. Drugs, alcohol. Zijn vader sloeg zijn moeder regelmatig, op een dag is ze daar ook aan overleden. Ji is opgevangen maar is uiteindelijk op straat beland. Hij vertrouwt niet snel mensen en kan nogal heftig uit de hoek komen. Hij is slim en weet hoe hij moet moorden, hij heeft het zo vaak gezien. Deze jongen lijkt misschien gebroken, maar aan zijn andere kant kan hij enorm veel van mensen houden en is daarom ontzettend trouw. Hij is vastberaden en zie alles als een nieuwe uitdaging. Hij probeert van zijn leven een feest te maken, voor zover het lukt.
    Motief van dier: Cheeta
    Extra[?]: Ji kan ontzettend goed zingen en zijn droom is om ooit zanger te worden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Kan ik nog meedoen?
    Kweet, nogal laat >.<


    Cookies!

    Wat mij betreft wel ^-^
    Als leerling gewoon?

    Ja hoor :3


    Cookies!

    Oké, maak dan maar gewoon een rol aan, dan helpen wij je wel inspringen ^-^

    Ik weet niet of je het topic gevolgd hebt, maar er is kort geleden een bom aanslag geweest op het eiland, dus eventueel kan je je personage met een wond of iets dergelijks bij de ziekenboeg neer zetten en met andere gewonde leerlingen praten c:

    Volledige naam: Dina Darcy Mitchell
    Bijnaam: Dine
    Leeftijd: 19
    Afkomst: De filipijnen
    Uiterlijk: Dina is niet zo heel groot, maar wel erg tenger. Ze heeft erg grote ogen.


    Innerlijk: Dina is erg schuw en laat zich niet graag zien. Het liefst glipt ze langs iedereen heen, waardoor ze erg goed is om ergens ongemerkt voorbij te sluipen. 's Avonds voelt ze zich echter beter en actiever.
    Motief van dier: Filipijns spookdiertje
    Extra: 's Nachts ziet ze veel beter dan overdag.


    Cookies!