• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cumberbatch schreef:
    Hmm ik wil eigenlijk wel joinen als een bad-ass leerkracht... Het enige wat me wat tegenhoudt is dat de meesten zo verrrekt korte posten schrijven...


    Eigenlijk zijn er geen trainers meer nodig ^-^ Maar als leerling ben je altijd welkom. Misschien als jij langere stukken schrijft dat je de andere ook motiveert (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Eigenlijk zijn er geen trainers meer nodig ^-^ Maar als leerling ben je altijd welkom. Misschien als jij langere stukken schrijft dat je de andere ook motiveert (:

    Awh, jammer c: Leerling zie ik niet echt zitten... Toch bedankt c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Awh, jammer c: Leerling zie ik niet echt zitten... Toch bedankt c:

    jammer, je bent goed (als lewis uit andere RPG)

    Lykos schreef:
    (...)
    jammer, je bent goed (als lewis uit andere RPG)

    Thanks ^^ Means a lot!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien zeur ik; maar heb je misschien geen rol als trainer die like fysieke training of wapenkennis of zo, geeft, aan alle groepen? Dat lijkt me pretty cool namelijk ;D
    Die dus geen 'leider' van de groepen is zeg maar, maar een expert die hen de kneepjes van het vak moet bijbrengen?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:54 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Misschien zeur ik; maar heb je misschien geen rol als trainer die like fysieke training of wapenkennis of zo, geeft, aan alle groepen? Dat lijkt me pretty cool namelijk ;D
    Die dus geen 'leider' van de groepen is zeg maar, maar een expert die hen de kneepjes van het vak moet bijbrengen?


    Vooruit (:
    Doe dan maar iets van wapenkennis ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Vooruit (:
    Doe dan maar iets van wapenkennis ;D

    Yeeeh c: Heb je een bepaalde voorkeur (zwaarden, vuurwapens, futuristische wapens, alles ...) ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Yeeeh c: Heb je een bepaalde voorkeur (zwaarden, vuurwapens, futuristische wapens, alles ...) ?

    (yeah) je doet mee!:)

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Yeeeh c: Heb je een bepaalde voorkeur (zwaarden, vuurwapens, futuristische wapens, alles ...) ?


    Alles C;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: Wapenexpert, is bij het project betrokken om de jongeren met elk soort wapens te leren omgaan.
    Volledige naam: Sasha Afanasiy Filischkin
    Bijnaam: Zijn collega's mogen hem aanspreken met Sasha, van zijn leerlingen eist hij dat ze hem Kapitein Filischkin noemen. Over het algemeen spreken de meesten hem aan met zijn rang (kapitein) of zijn achternaam.
    Leeftijd: 33
    Afkomst: Sasha is een Rus, maar hij heeft over de gehele wereld gezeten toen hij de kneepjes van het vak leerde.
    Uiterlijk: [+ foto]


    Sasha is een een grote man, met een stevig stel spieren. Hij gelooft immers dat een gezond lichaam voor een gezonde geest zorgt en een gezonde geest is noodzakelijk als iemand eender soort wapen bedient. Verder heeft hij donker haar en bijna zwarte ogen, hoewel hij een vrij lichte huidskleur heeft. Hij heeft meestal een stoppelbaard van een paar dagen en meestal liggen zijn haren ook niet super netjes. Hij geeft niet echt om uiterlijke schoonheid, dus draagt hij ook meestal niet al te veel poespas qua kleren.
    Innerlijk: Over het algemeen lijkt Sasha nogal frigide. Dit is zo omdat hij gelooft dat mensen die hun emoties bij elke stap die ze maken uiten, geen zelfcontrole hebben en dat soort mensen zouden volgens hem niet in de buurt van een wapen gelaten mogen worden. Hij is beheerst en heeft ontzettend veel discipline. Verder is hij hondstrouw -zowel aan zichzelf als hetgeen waar hij achter staat. Zijn vriendschap is voor het leven. Zijn haat ook. Wel is het soms moeilijk om hoogte van hem te krijgen aangezien hij bijna geen emotie toont. Hij raakt dus ook niet snel gehecht aan mensen en is niet goed in emotionele zaken.
    Motief van dier:/
    Extra[?]: Nope.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als wat valt er nog te joine?> ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als wat valt er nog te joine?> ^^

    als leerling

    Lykos schreef:
    (...)
    als leerling


    Maar wat houdt dat in? ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wat houdt dat in? ;x


    Dan ga je trainen met de anderen, leven in een groep en sociaal zijn en dan komt er later nog iets bij maar dat weten voorlopig alleen de trainers nog maar ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wat houdt dat in? ;x

    voor zover ik weet, ben je dan een jongere die trekjes van een dier heeft en daarmee gaat leren omgaan in een soort trainingskamp en zo de wereld probeerd te gaan redden van de verwoesting (dat laatste weet ik niet zeker) maar het zijn wel niet zo'n lange posts steeds, dus je moet maar kijken