• Hee People,
    Ik heb een vraag aan jullie x'D
    Hebben jullie een orgineel idee voor mij voor een nieuwe serie? :$
    Ik heb al wel wat ideetjess, Maar ben niet zekerr,
    Dus ik vraag aan jullie! ;D

    alvast mega bedanktt!
    (H)

    Ja, ik heb er wel een paar, maar ben te lui om zelf een serie te openen. Aangezien de verveling heerst drop ik ze hier maar neer:
    #1: Persoon A redt een vampier uit de onderwereld die achterna gezeten wordt door haar/zijn eigen volk. Nu moet hij/zij onderduiken in het adres van persoon A en zich helemaal aanpassen aan de regels van de bovenwereld. Hoe zal dit aflopen?

    #2: Persoon A woont in het getto van de USA. het leven wordt geregeerd door bendes, hiphop en dissraps. Wanneer zijn maat/vriendin (verzin zelf maar ^^) wordt bedreigd door 1 van de bendes weet hij nog maar 1 manier om hem/haar en zichzelf eruit te redden. Maar dan... [?]

    #3: Alternatieveling A wordt van school getrapt vanwege zijn/haar slechte cijfers en spijbelgedrag. Hoezeer hij/zij het ook probeerde te voorkomen, het uur U was toch daar. De nieuwe school is alles behalve leuk: het schoolideaal wordt gedomineerd door een groep [?? vulmaarin] en hij/zij valt daar compleet buiten. Hoe zal persoon A zich hieruit redden?
    Dat was mijn ideeenbox :']


    No growth of the heart is ever a waste

    een serie over mij. :3
    een echte aanrader, heeft niemand! ^^