• Eigenlijk zou ik nu willen zeggen 'Hij is dood klaar'.

    Maar dit flimpje heeft me laten twijfelen:





    Zo had ik er eigenlijk nog nooit na gekeken.

    Mijn vader denkt dat hij die nacht wel zijn dood gefaket heeft en in de tussentijd vermoord is door de jaren heen.


    Ik weet niet wat ik moet geloven.

    Wat denk jij?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 10:27 ]

    Squidward schreef:
    Ik heb echt geen idee wie hij eigenlijk is. O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tupac Shakur is op 13 September 1996 doodgeschoten, dus het lijkt me sterk dat hij nog leeft ;) Voor de mensen die dus niet weten wie hij is; 2Pac was een Amerikaanse rapper, dichter en acteur. Hij werd door velen gezien als de beste gangster rapper aller tijden. Hij houdt ook het record als "Best verkopende Rap artiest" met meer dan 75 miljoen platen wereldwijd verkocht.


    I love you Tim

    Wowwow dat zal wel weird zijn. Maar ik denk wel dat hij dood is eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Maeleena schreef:
    (...)

    And an epic exception at that. :Y)


    Nigga, white people can't rap (cat)

    Is ie niet gewoon dood? Ik vindt dit soort van hetzelfde als de mensen die zeggen dat de Amerikanen Pearl Harbor en 9/11 in scene hebben gezet. Of de mensen die denken dat princess diane vermoord is door MI6, of de mensen die denken dat aliens elvis hebben ontvoerd. Of de mensen die denken dat JFK nog leeft. ETc


    quidquid excusatio prandium pro

    PureObsessed schreef:
    Tupac Shakur is op 13 September 1996 doodgeschoten, dus het lijkt me sterk dat hij nog leeft ;) Voor de mensen die dus niet weten wie hij is; 2Pac was een Amerikaanse rapper, dichter en acteur. Hij werd door velen gezien als de beste gangster rapper aller tijden. Hij houdt ook het record als "Best verkopende Rap artiest" met meer dan 75 miljoen platen wereldwijd verkocht.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Hij zal wel dood zijn. Ik denk niet dat hij zich nu ergens verstopt ofzo.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Really? Wat is er met die mensen. De vorige keer zeiden ze ook dat MJ nog leefde.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij laat je wel denken toch?

    Hij is 1 dag na zijn overleden gecremeerd.

    Sins wanneer word een slachtoffer van moord zo snel al gecremeerd.

    De bodyguards van Pac hadden duidelijke instructie gekregen om hun dienstwapen in het hotel achter te laten.

    Wat heel raar is aangezien tupac 24/7 bescherming nodig had,
    En hij op die dag ook geen kogelwerendvest droeg.

    Er zijn ook totaal geen fotos van de tijd die hij in het ziekenhuis heeft doorgebracht,

    Fans hebben er proberen achter te komen door welke arts hij werd behandeld maar zijn hier nooit achter gekomen.

    En dat is raar als je kijkt na de mediaandacht die MJ en Prinses Diana kregen.

    Er is ook nooit een begravenis ofzo geweest of een plechtigheid.
    deze was om onbekende reden afgelast.

    Hij heeft zichzelf vernoemd na Machiavelli .
    Dit was een man in de tijd van de romeinen die zijn eigen dood in scene zette om zijn vijanden te misleiden.


    Kijk goed op 2:04.

    Raar ofniet?

    De auto van waaruit geschoten is (een opvallende witte Cadillac) is nooit terug gevonden. Terwijl Las vegas midden in een woestijn ligt en je daar echt niet 1-2-3 wegkomt.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:23 ]

    Ach, bij alles komen wel van die samenzweringstheorieën naar boven.. en dan zijn er ook weer genoeg punten aanwezig die dat weer ontkrachten. The guy is dead, klaar :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hale schreef:
    Hij laat je wel denken toch?

    Hij is 1 dag na zijn overleden gecremeerd.

    Sins wanneer word een slachtoffer van moord zo snel al gecremeerd.

    Er zijn ook totaal geen fotos van de tijd die hij in het ziekenhuis heeft doorgebracht,

    Fans hebben er proberen achter te komen door welke arts hij werd behandeld maar zijn hier nooit achter gekomen.

    En dat is raar als je kijkt na de mediaandacht die MJ en Prinses Diana kregen.

    Er is ook nooit een begravenis ofzo geweest of een plechtigheid.
    deze was om onbekende reden afgelast.

    Hij heeft zichzelf vernoemd na Machiavelli .
    Dit was een man in de tijd van de romeinen die zijn eigen dood in scene zette om zijn vijanden te misleiden.


    Kijk goed op 2:04.

    Raar ofniet?

    De auto van waaruit geschoten is (een opvallende witte Cadillac) is nooit terug gevonden. Terwijl Las vegas midden in een woestijn ligt en je daar echt niet 1-2-3 wegkomt.


    Ofofofof! Een waarschijnlijkere uitleg: Hij is dood.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    Hij laat je wel denken toch?

    Hij is 1 dag na zijn overleden gecremeerd.

    Sins wanneer word een slachtoffer van moord zo snel al gecremeerd.

    Er zijn ook totaal geen fotos van de tijd die hij in het ziekenhuis heeft doorgebracht,

    Fans hebben er proberen achter te komen door welke arts hij werd behandeld maar zijn hier nooit achter gekomen.

    En dat is raar als je kijkt na de mediaandacht die MJ en Prinses Diana kregen.

    Er is ook nooit een begravenis ofzo geweest of een plechtigheid.
    deze was om onbekende reden afgelast.

    Hij heeft zichzelf vernoemd na Machiavelli .
    Dit was een man in de tijd van de romeinen die zijn eigen dood in scene zette om zijn vijanden te misleiden.


    Kijk goed op 2:04.

    Raar ofniet?

    De auto van waaruit geschoten is (een opvallende witte Cadillac) is nooit terug gevonden. Terwijl Las vegas midden in een woestijn ligt en je daar echt niet 1-2-3 wegkomt.

    Waarom schop jij altijd je eigen topics omhoog? It's weird and annoying.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Waarom schop jij altijd je eigen topics omhoog? It's weird and annoying.


    Hij is niet omhoog geschopt.

    Hale schreef:
    (...)

    Hij is niet omhoog geschopt.

    Oh niet (; Hij was allang uit het zicht verdwenen hoor :Y)
    Uneventful zei op 30 okt 2011 - 9:41:
    Hale zei op 30 okt 2011 - 12:20:

    Hooligan schreef:
    (...)
    Oh niet (; Hij was allang uit het zicht verdwenen hoor :Y)
    Uneventful zei op 30 okt 2011 - 9:41:
    Hale zei op 30 okt 2011 - 12:20:


    Ja er zit een paar uur tussen.

    En dat is niet omhoog schoppen als je nog op dat topic reageerd,

    Hale schreef:
    (...)

    Ja er zit een paar uur tussen.

    En dat is niet omhoog schoppen als je nog op dat topic reageerd,

    Niet, oke