• Eigenlijk zou ik nu willen zeggen 'Hij is dood klaar'.

    Maar dit flimpje heeft me laten twijfelen:





    Zo had ik er eigenlijk nog nooit na gekeken.

    Mijn vader denkt dat hij die nacht wel zijn dood gefaket heeft en in de tussentijd vermoord is door de jaren heen.


    Ik weet niet wat ik moet geloven.

    Wat denk jij?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 10:27 ]

    Wrm denken mensen bij artiesten altijd dat ze faken ? -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, dat soort bullshit moet je nooit geloven. Ze beweren van Elvis, MJ en Jimi Hendrix ook nog altijd dat di eniet echt dood zijn :'D

    Ohhh en wat te denken van Beatle Paul McCartney, die allang dood is maar op dit moment een dubbelganger zou hebben die zijn plaats inneemt? :'D


    Explanation from the hero himself (:


    ars moriendi

    Ik verbaas me over de 'I-don't-give-a-shit' reacties hier. C'mon, de kinderen voor 1995 moeten echt wel weten wie 2Pac is.


    OT: Nope, hij is dood. Die filmpjes zijn gemaakt door een stel idioten die niks beters hebben te doen dan zinloze dingen opzoeken en Photoshoppen. Ze hebben hem onlangs nog opgegraven, samples genomen, en, 't is 2Pac die begraven ligt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Ik verbaas me over de 'I-don't-give-a-shit' reacties hier. C'mon, de kinderen voor 1995 moeten echt wel weten wie 2Pac is.


    OT: Nope, hij is dood. Die filmpjes zijn gemaakt door een stel idioten die niks beters hebben te doen dan zinloze dingen opzoeken en Photoshoppen. Ze hebben hem onlangs nog opgegraven, samples genomen, en, 't is 2Pac die begraven ligt.


    Opgegraven?

    Hij is toch gecremeerd?

    Hij is gewoon dood.


    -

    Die, die, we all pass away
    But don't wear a frown, 'cause it's really okay
    You might try and hide, and you might try and pray
    But we all end up the remains of the day


    Daar moest ik nu aan denken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Hij is dood. Get over.

    Hij zal wel dood zijn, wie dat ook mag zijn...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Squidward schreef:
    Ik heb echt geen idee wie hij eigenlijk is. O.o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    he's dead, move on xd

    2pac is dead as meat:W


    I solemny swear i am up to no good

    Kijk, ik vind 2Pac echt geweldig, altijd gevonden ook en ik vind het ook jammer dat hij dood is, maar hij is écht wel dood.
    En voor de mensen die 2Pac niet kennen, schaam jullie. Wie kent deze raplegende nou niet?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het tbh echt raar dat sommige hem niet kennen. Ik bedoel, ik houd ook totaal niet van rap, maar ik wel wie het is? :')
    Achja, ik denk dat ie gewoon dood is.


    As travars

    NOT AGAIN


    All I have in life, is my imagniation.

    Tragically schreef:
    Kijk, ik vind 2Pac echt geweldig, altijd gevonden ook en ik vind het ook jammer dat hij dood is, maar hij is écht wel dood.
    En voor de mensen die 2Pac niet kennen, schaam jullie. Wie kent deze raplegende nou niet?



    daar heb je vet gelijk in !


    what goes around come BACK around !