• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kate
    Vanuit mijn ooghoeken, door mijn wit-blonde haar heen zag ik andere nimfen, waaronder Séryl.
    Ik spreidde mijn zwart witte vleugels en zweefde naar ze toe.
    'Hey,' zei ik.
    'Wie is die jongen?' zei ik met mijn stem die altijd leek alsof ik zong, ik had vooral de klemtoon op die, gelegd terwijl ik naar de mooie knappe elf aan het kijken was.
    Séryl keek vooral boos naar de rug van Shanti die haar totaal negeerde.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:00 ]

    Morwen
    Ze glimlachte flauw. ‘‘Ik voel me zo opgesloten thuis, moeder. En je bent helemaal niet oud. Echt niet.’’ Herhaalde ze vrolijk, terwijl ze even opsprong, haar vleugels liet klapperen, en weer op de grond neerdeinde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er kwamen steeds meer mensen bij waardoor ik me niet echt op mijn gemak voelde. "Ik ben Liam." Zei ik voor de vorm. -Liam-

    Séryl
    Haar blik werd zachter toen ze naar Kate opkeek. ‘‘Ben ik mee bezig. Die trol daar hoopt op een one night stand, geloof ik.’’ Lachte ze cynisch. Haar stem gleed als boter door de oren van anderen, met een zacht, zoet en warm patroon. Geen wonder dat ze zich zo gedroeg.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    Ik vloog naar Liam toe,
    'Hai, ik ben Kate,' zei ik, met een betoverende glimlach.

    Shanti
    De nimfen begonnen mij steeds meer te ergeren en ik zei tegen Liam:
    'Kom mee naar mijn huis misschien kunnen we daar even rustig praten.'
    Liam knikte en we vlogen naar mijn boomhut.

    Ik knipperde even met mijn ogen. Waren alle vrouwen hier zo betoverend? Ik stak mijn hand naar haar uit en begroepen Kate. Toen vloog ik met Shanti mee. -Liam-

    Séryl
    Ze knarste met haar tanden, haar ogen gleden de jongen na. Best. Ze kreeg honderd anderen voor hem. Ze hoefde alleen maar aan het water te gaan zitten en haar eigen liedje te zingen. Met die woede bevond ze zich al snel aan de waterkant, en zong ze steeds harder haar persoonlijke Nimfenliedje. Het werd ook wel lokzang of sirene genoemd, en dat van haar overstemde door haar hopeloos gespeelde verdriet dat van haar andere zusters.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shanti
    In mijn boomhut was het rustig, de rest van mijn groep was er niet.
    'Liam, ben jij een neutrale/goede of slechte elf?' vroeg ik, als hij neutraal was en bereid was om op deze plek te blijven wonen zou hij bij mijn groep kunnen.

    "Ik ben neutraale elf." antwoorde ik gelijk. "Ik wil niet zeggen dat ik geen goede dingen kan doen maar ik kies geen kant." Mompelde ik en wist me even geen houding te geven... -Liam-

    Shanti
    'Misschien kun je dan bij onze groep, we hebben nog een logeerkamer boven die je kunt hebben,' zei ik, 'Zou je dat leuk vinden?'
    Ik keek naar hem zo'n knappe elf kon ik wel in mijn groep gebruiken, als hij maar niet met een van de nimfen iets zou beginnen.

    Kate
    Séryl leek erg verdrietig, arme nimf.
    Ik vloog met alle vaart richting Lilitia, misschien kon zij iets doen voor Séryl.
    Misschien kon zij zorgen dat Shanti niet Liam voor zichzelf nam.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:15 ]

    Séryl
    Éen van haar zusters vloog naar haar toe, en omhelsde haar zodat ze stopte. ‘‘Je laat iedereen huilen zo, Séryl. Laat je woede los.’’ Ze knarste met haar tanden, en vloog overeind. Haar voeten gleden ritmisch over de grond. Ze liep weg van hun Nimfenbomen, weg richting de plekken van andere wezens. Mannen waren mannen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik glimlachte hoopvol. "Ja natuurlijk." Ik kon een grijns niet onderdrukken. "Heel erg bedankt." Voegde ik daar nog aan toe voor ik naar buiten vloog. -Liam-

    [Ben ik weer. En bij achternamen staat dat je géén achternamen mag nemen van bestaande personages, SuperCookie en TheDirection.]
    Lititia
    'Maar kom je wel snel naar huis? Want zometeen moet ik al weer eten gaan klaar maken, zoals altijd salade,' zei ik fronsend. Alle elfen waren wel... Tja, vegetarisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morwen
    Haar ogen lichtten op. ‘‘Aardbeiensalade? Met de aardbeien van de ninfen? Die zijn zo zoet.’’ Jubelde ze dromerig. Dat at ze het liefst de hele dag door.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Maar als Liam zich bij een groep aansluit kan dat toch wel, of mag hij zich gewoon nergens bij aansluiten?]

    Kate
    Ik was Lititia waarschijnlijk mis gevlogen, dus vloog ik maar terug naar Séryl. Inmiddels voelde ze zich beter.
    'Zullen we wat gaan eten Séryl?' vroeg ik.
    'En ik hoor de muziek van een feest, misschien zijn er leuke mensen jongens om te verleiden?' vroeg ik erachter aan.
    Séryls gezicht klaarde een beetje op toen ik het woord feest zei.