• Wat vinden jullie ervan? Ik vind ze in ieder geval bloedlelijk





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:36 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat ding ziet er zó gevaarlijk uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taubenfeld schreef:
    -shocking-
    hoe kan je dat nou willen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind sommigen er wel mooi uit zien maar anderen zijn gewoon echt te lelijk :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mooi voor op van die typische fotografie plaatjes, maar no thanks.


    Alis volat propriis.

    Nee, gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En sowieso geldverspilling.
    Zoiets is maar tijdelijk. Dat groeit uit, bij iedereen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Au :S


    26 - 02 - '16

    MissSharp schreef:


    Lol, het lijkt net of ze een ritssluiting bij d'r kont heeft.
    Maar zo vind ik dit soort piercings wel mooier, gewoon op de rug. Hoewel het niks voor mij is en niet aan de gevolgen durf te denken mocht je ergens achter blijven haken :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 23:21 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    MissSharp schreef:


    Zo vind ik hem wel mooi.


    Dat meisje is mooi :9~ die piercing is minder


    quidquid excusatio prandium pro

    Fucking. Kut. Om. Te. Zetten. Take that from me. Godverdomme drie uur (no joke) bezig geweest met die bitch d'r rug, wil ze ons aanklagen omdat de bovenste twee uitgescheurd waren omdat haar vriend eraan trok tijdens de seks. Excuse me.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Fucking. Kut. Om. Te. Zetten. Take that from me. Godverdomme drie uur (no joke) bezig geweest met die bitch d'r rug, wil ze ons aanklagen omdat de bovenste twee uitgescheurd waren omdat haar vriend eraan trok tijdens de seks. Excuse me.


    Ouch O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    Jackal schreef:
    Fucking. Kut. Om. Te. Zetten. Take that from me. Godverdomme drie uur (no joke) bezig geweest met die bitch d'r rug, wil ze ons aanklagen omdat de bovenste twee uitgescheurd waren omdat haar vriend eraan trok tijdens de seks. Excuse me.


    Das toch die vriend z'n schuld niet die van jullie ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Das toch die vriend z'n schuld niet die van jullie ? XD

    Ik had hem blijkbaar 'te strak aangetrokken', waardoor die vriend per ongeluk vast zat, en het lint meetrok. Bullshit, want ik moet bij het zetten (ja, bij ons krijg je het lint gratis bij meer dan acht ringen) kijken of hij te strak zit. (Eerst de piercings zetten, dan het lint door de ringetjes doen, en daarna aanspannen, om te zien wat haar huid aankan)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik had hem blijkbaar 'te strak aangetrokken', waardoor die vriend per ongeluk vast zat, en het lint meetrok. Bullshit, want ik moet bij het zetten (ja, bij ons krijg je het lint gratis bij meer dan acht ringen) kijken of hij te strak zit. (Eerst de piercings zetten, dan het lint door de ringetjes doen, en daarna aanspannen, om te zien wat haar huid aankan)


    Achjaah toch is het niet jouw schuld (: Moeten ze maar uitkijken bij het seksen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Achjaah toch is het niet jouw schuld (: Moeten ze maar uitkijken bij het seksen (:


    "Schat, pas je op vanavond dat je niet mijn hele rug openscheurt?"
    this sounds deeeeeply wrong (cat)

    deze dingen vindt ik zelf lelijk, maar zelfs als hje ze mooi vindt: Die dingen zijn toch hartstikke onpraktisch? D:


    quidquid excusatio prandium pro