• Wat vinden jullie ervan? Ik vind ze in ieder geval bloedlelijk





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:36 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    MissSharp schreef:




    Zo vind ik hem wel mooi.

    Hoe gaat zij poepen? o.o


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)
    Hoe gaat zij poepen? o.o

    Het lint hangt over haar bilspleet aan om teveel 'nudity' te voorkomen. Er is daar niet gepiercet, kijk maar naar haar rug, de ringetjes.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Het lint hangt over haar bilspleet aan om teveel 'nudity' te voorkomen. Er is daar niet gepiercet, kijk maar naar haar rug, de ringetjes.
    Ah n.n Ik dacht dat dr miniringetjes zaten, haha.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Northanger schreef:
    Nou, veel plezier als je dan een rekoefening gaat doen, of iets in die trant :Y)

    LUCKY13 schreef:
    (...)
    Hoe gaat zij poepen? o.o


    HAHAHAHAH ik lachte me kapot op je reactie XD

    DSTYLES schreef:
    (...)

    HAHAHAHAH ik lachte me kapot op je reactie XD
    Ja nee dat was echt het eerste wat ik dacht :'D


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Die zijn toch maar tijdelijk? Voor fotoshoots en dat soort dingen?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Die zijn toch maar tijdelijk? Voor fotoshoots en dat soort dingen?
    Zoveel euro uitgeven aan zoveel uur pijn om die dingen te laten zetten... Tijdelijk for sure.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind ze eigenlijk wel cool. Als het er maar 1 is en niet meerdere :3


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    Ik vind ze eigenlijk wel cool. Als het er maar 1 is en niet meerdere :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cup schreef:
    (...)Zoveel euro uitgeven aan zoveel uur pijn om die dingen te laten zetten... Tijdelijk for sure.


    Uren pijn? Die piercings zijn zo gezet, + als ze voor een 'fotoshoot' gezet worden, neem ik aan dat de opdrachtgever betaald, niet het model.

    Madara schreef:
    (...)

    Uren pijn? Die piercings zijn zo gezet, + als ze voor een 'fotoshoot' gezet worden, neem ik aan dat de opdrachtgever betaald, niet het model.

    Precies. By the way, ik vind die dingen prachtig, maar dan enkel met een zwart lint op de rug en dan moet je een zeer bleek 'poppenhuidje' hebben. Niet zoals op die foto's in de beginposts want dat word al gauw ordinair en het is sowieso niet mooi op die foto's :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Precies. By the way, ik vind die dingen prachtig, maar dan enkel met een zwart lint op de rug en dan moet je een zeer bleek 'poppenhuidje' hebben. Niet zoals op die foto's in de beginposts want dat word al gauw ordinair en het is sowieso niet mooi op die foto's :'D

    Qua kleur,, zwart idd, maar felle en donkere kleuren ook wel ;d ligt eraan welke (: want neon/fel groen lijkt me niet zo maar donker groen weer wel ;d

    & de lint moet niet dun wezen,,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Qua kleur,, zwart idd, maar felle en donkere kleuren ook wel ;d ligt eraan welke (: want neon/fel groen lijkt me niet zo maar donker groen weer wel ;d

    & de lint moet niet dun wezen,,

    Deze vind ik ook wel mooi, maar dan echt meer als kunst en niet om mee naar je werk te gaan oid (:


    Let it come and let it be

    Eww. Als je dan ergens achter blijft haken.. 0.0


    Owl you need is love.