• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Je bent genius...
    Ik vindt dikker niet lelijk, persoonlijk en dunner kun je ook niet bepaald 'lelijk' noemen, ik vindt het vooral erg. Anorexia is een ziekte mensen!


    Love is louder.

    HUH wat is er met dit topic gebeurd? Ik ben 1 dag niet op Quizlet.. :'O

    En wie is dat kind dat beweert mij te kennen?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 11:05 ]


    ars moriendi

    Dubbelpost!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 11:04 ]


    ars moriendi

    Maeleena schreef:
    (...)

    *Wilt vertaling* Want ik heb je dat nu al twee keer zien zeggen en ik ben nieuwschierig. (cat)


    over smaken en kleuren discuteert men niet (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben best wel dun, maar dat is mijn bouw gewoon zegmaar ;D
    Maar ik hoor ook best vaak "heb jij anorexia?"
    Té dun vind ik niet mooi, té dik ook niet.


    I'd rather hurt than feel nothing

    Gelijk heb je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Persoonlijk vind ik te dunne mensen inderdaad niet mooi. Ik vind het mooi bij (vrouwen dan) dan ze een beetje rondingen hebben. Dat heb ik zelf ook. Ik heb heupen, borsten, billen, etc. Maar té dik vind ik dan erg lelijk. Dan vind ik gewoon. Plus, het is ook ongezond natuurlijk.
    Ik vind dit wel een goed topic ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kuyt schreef:
    HUH wat is er met dit topic gebeurd? Ik ben 1 dag niet op Quizlet.. :'O

    En wie is dat kind dat beweert mij te kennen?

    Ik beb geen WIJF?!


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Ik beb geen WIJF?!

    Dat staat er ook niet, idioot.


    ars moriendi

    Woodcroft schreef:
    Persoonlijk vind ik te dunne mensen inderdaad niet mooi. Ik vind het mooi bij (vrouwen dan) dan ze een beetje rondingen hebben. Dat heb ik zelf ook. Ik heb heupen, borsten, billen, etc. Maar té dik vind ik dan erg lelijk. Dan vind ik gewoon. Plus, het is ook ongezond natuurlijk.
    Ik vind dit wel een goed topic ^^

    Dankjewel, de opzet was dan ook om hierover te kunnen discussiëren. Maar ik zie dat het alweer verpest is doordat mensen hier blijkbaar niet op een volwassen manier over kunnen praten. Jammer.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat staat er ook niet, idioot.

    Eest wel, geil ding.


    Being Inspired isn't hard

    Glucio schreef:
    Ik had er eerlijk gezegd geen problemen mee toen je dit zei :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zeg, het was gisteravond toch al wel duidelijk dat jullie moesten stoppen met ruzie make, schelden en offtopic gaan op het forum?

    Allebei is ongezond en lelijk als het te erg is. Maar mensen doken helaas niet zosnel dat we mensen kwetsenals we zeggen dat iemand te dun is. Dat vind ik persoonlijk slecht.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Krullie schreef:
    Zeg, het was gisteravond toch al wel duidelijk dat jullie moesten stoppen met ruzie make, schelden en offtopic gaan op het forum?

    Nog één pagina uit het topic, we all have the time of our life, iedereen lacht schijnbaar om mij en ik om hun, dus het is great fun!!!


    Being Inspired isn't hard