• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    Ik respecteer de mening van anderen, maar ik laat niet met mij, mijn vrienden en al helemaal niet met mijn familie fucken. Dan krijg je van mij echt de wind van voren. Niveau hoog of laag dat boeit me geen ruk. Dat mens gaat eraan :W


    Ik had een beter IQ van je verwacht. Zielig. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Oh jaaaa! Super leuk om je als een 12-jarige snotpuber te gedragen die zijn zin niet krijgt en perse het laatste woord moet hebben. Heel stoer ook om met een heel set vriendjes op één persoon af te gaan, omdat die toevallig een beetje uitdaagt. Jullie laten jezelf heel erg kennen op deze manier, stuk voor stuk.

    Zeg nou niet dat jij vroeger ook niet jong bent geweest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    StJimmy schreef:
    (...)
    Komende donderdag weer. Ik ben echt chagie als ik een week niet kan trainen.
    Het is grappig omdat er sms van die geniale opmerkingen tussen zitten. Of hard verwarmde.

    Volgens mij is het 'hart' verwarmende :'D


    Being Inspired isn't hard

    Mozart schreef:
    (...)
    Zeg nou niet dat jij vroeger ook niet jong bent geweest.


    Oh jawel, en ik heb ook wel ruzie gehad, genoeg. Alleen ik ben wel zo eerlijk om één op één te gaan, en niet met een hele groep op één persoon. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik had een beter IQ van je verwacht. Zielig. (joehoe)

    Hahaha, het spijt me dat ik je verwachting teleurstel. Maar ik ga liever in de directe aanval dan negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is het 'hart' verwarmende :'D


    Who gives a shit? Jij bent echt zó laag om door te blijven gaan terwijl er mensen zijn die moeite doen om de boel te sussen om je notabene te helpen ook nog wel. Gedraag je alsjeblieft dan tenminste ALSOF je manieren hebt geleerd. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gaan we nu allemaal weer ontopic en ophouden met ruzie maken? Het is nu lang genoeg doorgegaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, het spijt me dat ik je verwachting teleurstel. Maar ik ga liever in de directe aanval dan negeren.


    Stoer hoor, ik ben onder de indruk. Wooehoeee!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Oh jaaaa! Super leuk om je als een 12-jarige snotpuber te gedragen die zijn zin niet krijgt en perse het laatste woord moet hebben. Heel stoer ook om met een heel set vriendjes op één persoon af te gaan, omdat die toevallig een beetje uitdaagt. Jullie laten jezelf heel erg kennen op deze manier, stuk voor stuk.

    Stel je niet zo aan. We gedragen ons niet als een stelletje snotpubbers van 12 maar van 17. Ik hoef niet mijn laatste woord te hebben, ik vind haar en andere reacties gewoon grappig. Ja zo ben ik, en dat ga ik niet veranderen.
    Normaal ben ik altijd heel lief en vredelievent. Nu wil ik ook wel eens mijn mening geven. Als je zo doet kan je een weerwoord verwachten. Die geven we ook. Zo is het echte leven ook dus.
    Daarbij wie bepaalt hoe ik me moet gedragen. Dat doen ze al mijn hele leven en ben dat nu wel een beetje zat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Okeee, dit topic gaat nu over iets heel anders of zo.
    Geen zin om terug te lezen maar ik ga even ontopic:

    Er bestaat geen echt lelijk, vind ik. Iedereen heeft z'n eigen smaak en wat hij/zij aantrekkelijk vind, ongeacht dik of dun.
    Maar eigenlijk is het inderdaad wel een beetje raar dat als je dikke mensen niet mooi vind het gelijk 'ziek' en 'grof' is terwijl als je dunne mensen niet mooi vind er niks over gezegd word.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, het spijt me dat ik je verwachting teleurstel. Maar ik ga liever in de directe aanval dan negeren.


    Negeren is het beste. Je bent haar gedrag alleen maar aan het versterken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is het 'hart' verwarmende :'D

    Om half 2 ben ik niet helemaal meer helder.
    Maar ik hou al op. Anders worden de grote mensjes nog boos op me.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Who gives a shit? Jij bent echt zó laag om door te blijven gaan terwijl er mensen zijn die moeite doen om de boel te sussen om je notabene te helpen ook nog wel. Gedraag je alsjeblieft dan tenminste ALSOF je manieren hebt geleerd. :W

    Ik heb niet gevraagt om die hulp, ik vermaakte me eigenlijk prima. Schijnbaar iedereen, omdat hun mijn reacties zo leuk vonden. Wat is dan het probleem. Uiteindelijk hebben de meeste plezier, niet iedereen hoeft alles even geweldig te vinden.


    Being Inspired isn't hard

    StJimmy schreef:
    (...)
    Stel je niet zo aan. We gedragen ons niet als een stelletje snotpubbers van 12 maar van 17. Ik hoef niet mijn laatste woord te hebben, ik vind haar en andere reacties gewoon grappig. Ja zo ben ik, en dat ga ik niet veranderen.
    Normaal ben ik altijd heel lief en vredelievent. Nu wil ik ook wel eens mijn mening geven. Als je zo doet kan je een weerwoord verwachten. Die geven we ook. Zo is het echte leven ook dus.
    Daarbij wie bepaalt hoe ik me moet gedragen. Dat doen ze al mijn hele leven en ben dat nu wel een beetje zat.


    IK moet moet me niet aanstellen? Nou is 'ie nog mooier. :'D
    De pot verwijt de ketel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Who gives a shit? Jij bent echt zó laag om door te blijven gaan terwijl er mensen zijn die moeite doen om de boel te sussen om je notabene te helpen ook nog wel. Gedraag je alsjeblieft dan tenminste ALSOF je manieren hebt geleerd. :W

    Ze gaf zelf al aan dat ze niet volwassen is.

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Negeren is het beste. Je bent haar gedrag alleen maar aan het versterken.

    Dat weet ik zelf ook, maar soms heb ik daar echt geen zin in.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Stoer hoor, ik ben onder de indruk. Wooehoeee!

    Ik had respect voor je, maar die is nu weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.