• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Misacotia schreef:
    (...)
    Hoe wil je ooit waarde hechten aan een site die je niet eens kunt verdedigen? En ik ben dan nog altijd een gigolo.

    Heel makkelijk, deze mensen hier zijn als vrienden voor me. En wat doet het ertoe dat ik ze niet zie? Ze zijn er voor je. En als je een gigolo bent, ben je nog zieliger dan ik dacht.

    Zaynette schreef:
    (...)Mitch, jij bent echt geweldig (:

    Danku (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is DarkSavior een man, maar oké... En dan ben ik gemeen?

    Jezus, zoiets verwarren is niet gemeen:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eurydice schreef:
    (...)En dat is het best op te lossen door haar te beledigen?
    Ik noem het wegpesten (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is DarkSavior een man, maar oké... En dan ben ik gemeen?

    Jij bent niet gemeen, dat probéér je te zijn. Maar je faalt.
    Je faalt in het leven.


    Me so good.

    Zaynette schreef:
    (...)Ik noem het wegpesten (:

    Ik ben nog steeds hier hoor :'D


    Being Inspired isn't hard

    Oh, WTF! Kunnen jullie er is een keertje mee ophouden met al die bullshitruzies? Ik krijg er echt zelfmoordneigingen van, thefuck!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik snap echt niks meer van dit kuttopic? What the fuck is going on en waarom gedraagt iedereen zich als een stelletje omlaag gezakte lozers?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gnome schreef:
    (...)
    Jij bent niet gemeen, dat probéér je te zijn. Maar je faalt.
    Je faalt in het leven.

    Dankje voor het 'ophelderen' van alles, ik voel me nu zó aangesproken :"D


    Being Inspired isn't hard

    Dehumanized schreef:
    Ik snap echt niks meer van dit kuttopic? What the fuck is going on en waarom gedraagt iedereen zich als een stelletje omlaag gezakte lozers?

    We zijn namelijk niet veel beters.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is DarkSavior een man, maar oké... En dan ben ik gemeen?

    Ja je bent gemeen, zij maakte een fout. Maar jij bent gewoon doodzielig.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sorry, hij heeft een ander plaatje dus ik herkende hem even niet. Maar heb het al verandert. Vergissen is menselijk he.

    Is niet erg hoor ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op dit moment vind ik jullie allemaal gewoon zielig. Vooral degenen die op die bitch haar reacties reageren. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Oh, WTF! Kunnen jullie er is een keertje mee ophouden met al die bullshitruzies? Ik krijg er echt zelfmoordneigingen van, thefuck!

    Moet ik je een mes opsturen? :"D


    Being Inspired isn't hard

    Gnome schreef:
    (...)
    Jij bent niet gemeen, dat probéér je te zijn. Maar je faalt.
    Je faalt in het leven.


    Dan falen jullie net zo hard mee. Kap verdomme nou met dat gezeik. Jullie allemaal.
    Jullie gedragen je echt naar je leeftijd. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zaynette schreef:
    (...)Ik noem het wegpesten (:
    Oh ja, dat getuigt namelijk van een veel hoger niveau dan dat van Misacotia?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds hier hoor :'D
    Had ik gezegd dat het al gelukt was? Het wordt moeilijk weg te pesten, aangezien het hier zo gezellig is


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John