• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Mozart - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Meastro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 18:23 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke na morgen kan ik voor een week niet meer slapen. Ik zit morgen met een logeerpartij voor een 16de verjaardag en ze gaan horrorfilm boven halen. En ik en mijn bf kunnen dat niet zien. hha tegen 's avonds zitten we of dus wel met een mp3 bezig of op elkaars schoot van schrik ofzoiets.


    Tears are words the heart can't say.

    Mozart schreef:
    KLAUS ASSHOLE D:

    Ugh ik val juist voor klaus ):


    Everything is worse without music.

    Oke ik ben niet zo bij nu want ik stream live vanuit mijn werk haha :') papa is er namelijk nog lang niet ):


    Everything is worse without music.

    Caleb schreef:
    Oke ik ben niet zo bij nu want ik stream live vanuit mijn werk haha :') papa is er namelijk nog lang niet ):

    that's stupid ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Caleb schreef:
    (...)
    Ugh ik val juist voor klaus ):

    do you? ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stylesette schreef:
    Oke na morgen kan ik voor een week niet meer slapen. Ik zit morgen met een logeerpartij voor een 16de verjaardag en ze gaan horrorfilm boven halen. En ik en mijn bf kunnen dat niet zien. hha tegen 's avonds zitten we of dus wel met een mp3 bezig of op elkaars schoot van schrik ofzoiets.

    Haha, ik ga binnekort ook een horror kijken en ik verfoei me zelf er nu al voor :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee Klaus is een fucker.


    Hope goes lost but never dies.

    Stylesette schreef:
    Oke na morgen kan ik voor een week niet meer slapen. Ik zit morgen met een logeerpartij voor een 16de verjaardag en ze gaan horrorfilm boven halen. En ik en mijn bf kunnen dat niet zien. hha tegen 's avonds zitten we of dus wel met een mp3 bezig of op elkaars schoot van schrik ofzoiets.

    Hahahah ik heb altijd dat ik dan de hele film niet bang ben en dan ben ik alleen en. Dan schrik ik heel snel :')


    Everything is worse without music.

    stupid matt ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tyler en Caroline zijn leuk samen. (bloos)


    Hope goes lost but never dies.

    klopt (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brielle schreef:
    Nee Klaus is een fucker.


    Wel een knappe fucker bro..


    Everything is worse without music.

    En ik vind Stefan echt zielig, sorry Esther maar hoe kan je hem haten? He's so sweet :c


    Hope goes lost but never dies.

    Brielle schreef:
    En ik vind Stefan echt zielig, sorry Esther maar hoe kan je hem haten? He's so sweet :c

    Ik haat hem niet, ik mocht hem. Tot hij zich bij Klaus sluit en nu.. Hij is nu zo rude tegen Elena


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Caleb schreef:
    (...)
    Hahahah ik heb altijd dat ik dan de hele film niet bang ben en dan ben ik alleen en. Dan schrik ik heel snel :')

    Hha jha nee maar met die andere 2 dta komt nie tgoed. Het laatste logeerpartijtje waren het horrorverhaaltjes, maar dan waargebeurde maar toen was ik toch wel echt bang. Het feit dat ik toen niet belde naar mama om mij te komen halen was al veel. We wone, toch in dezelfde straat.


    Tears are words the heart can't say.