• Ik heb het hardst gelachen toen ik 12 was in de brugklas. Er is een klein trapje dat naar de kantine gaat, en ik sleepte mijn tas mee. Hij was te zwaar om te dragen, en was te lui om naar me kluisje te gaan. En me vriendin liep naast me, en die struikelde bij de eerste trede over me tas heen, plat op de grond. OMG. WHAHAHAHAAHAH. Ik denk dat ik nog nóóit zo hard gelachen heb, ik had toen zelfs in me broek geplast. - Echt erg - Me vriendin die viel, en nog een andere vriendin die naast me liep gingen ook he-le-maal stuk. Omg. HWHAHAH, wanneer heb jij het hardst gelachen? (:

    Denk 4/5 havo :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen flauw idee 8D.


    Shoganai i ne~

    Ik weet het nog wel, maar de réden niet meer.
    Ik vond iets zo verschrikkelijk grappig, (iets met badminton bij gym) dat ik helemaal op de grond lag van het lachen! Ik heb volgens mij wel een kwartier of langer gelachen... Ik was helemaal rood en iedereen zat me heel raar aan te kijken.
    :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    StarSparkle schreef:
    Geen flauw idee 8D.


    comfort in c h a o s

    Lang, heel lang geleden :Y) Ik had zo'n vriendin op de middelbare waar ik altijd streken mee uit haalde :'D Dan lagen we echt slap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zo vaak een lackkick, dat ik dat echt niet zou weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ehmmm heel vaak maar de laatste tijd neit meer. uhm owja toen mijn mentor achter mij stond schijnbaar en wij over liefde en jongens en docenten aan het praten waren en ik ook nog voor de aula op mn snufferd gingxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Poe, dat weet ik niet meer. Ik lach best veel (';
    Ik kan helemaal dubbel liggen om Lachen om Home video's. Net heb ik een paar filmpjes bekeken, en ik kwam niet meer bij haha.


    Me so good.

    Wel... dat is een interessante vraag. Ik lach elke dag hard als ik op school ben :') Sommige mensen in mijn klas zijn... hilarisch.


    Olive

    Eh, lang geleden, can't remember.


    Your make-up is terrible

    Toen ik keihard op mijn bek ging, midden in de aula :Y)
    @Winterfell die tekst die jij hebt is die niet van 'Radical face - welcome home' (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik lach elke dag even hard maar vooral evenveel :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Een keer in de eerste. Tijdens het avondeten zei mijn vader iets grappigs, en op de een of andere manier kreeg ik echt zo erg de slappe lach dat ik een half uur lang heb lopen schateren.
    Maar ik heb eigenlijk, nu ik er eens goed bij nadenk, al twee jaar de slappe lach niet meer gehad. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Atropos schreef:
    Toen ik keihard op mijn bek ging, midden in de aula :Y)
    @Winterfell die tekst die jij hebt is die niet van 'Radical face - welcome home' (:

    Ja x] Staat er al héél lang, hoor 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MustacheMe schreef:
    Ik lach elke dag even hard maar vooral evenveel :Y)


    To infinity and beyond •