• Ik heb het hardst gelachen toen ik 12 was in de brugklas. Er is een klein trapje dat naar de kantine gaat, en ik sleepte mijn tas mee. Hij was te zwaar om te dragen, en was te lui om naar me kluisje te gaan. En me vriendin liep naast me, en die struikelde bij de eerste trede over me tas heen, plat op de grond. OMG. WHAHAHAHAAHAH. Ik denk dat ik nog nóóit zo hard gelachen heb, ik had toen zelfs in me broek geplast. - Echt erg - Me vriendin die viel, en nog een andere vriendin die naast me liep gingen ook he-le-maal stuk. Omg. HWHAHAH, wanneer heb jij het hardst gelachen? (:

    StarSparkle schreef:
    Geen flauw idee 8D.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toen een vriendin en ik in het Engels de weg gingen vragen naar plaatsen die niet bestonden in onze eigen woonplaats. Omgawsh...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:33 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Winterfell schreef:
    Ja x] Staat er al héél lang, hoor 8)

    Hehehe, het valt me nu pas op ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vandaag nog :'D


    26 - 02 - '16

    Groep acht op werkweek. Een jongen was de hele tijd grapjes en het maken. Toen moesten we een een minuut stilte houden voor als mensen wilden bidden en ging hij gekken bekken trekken en hield ik het niet meer. (:


    Felix

    Zo vaak...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oeh, toen ik tijdens een open dag op de universiteit aan het praten was met een vriendin terwijl we wegliepen uit de collegezaal. Ik struikelde over een niet ingeklapte stoel en liep verder terwijl ik samen met haar om mezelf lachte en liep tegen een pilaar op D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Volgens mij lach ik elke dag wel heel hard. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou het niet weten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mn moeder vertelde een keer iets grappigs
    jaren geleden waren mn ouders en mn oom en tante samen op vakantie
    ze waren net terug, waren ze op het vliegveld, staan ze op dat roltrapding met hun koffers en toen ze boven kwamen vielen alle koffers eraf, dus zij lachen, maar die andere mensen die daar stonden vonden het minder grappig
    het was iets van 5 uur s ochtends
    ik ging helemaal stuk van het lachen

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:01 ]

    StarSparkle schreef:
    Geen flauw idee 8D.

    Aquila schreef:
    Uhm, deze zomer... We hadden de nacht doorgestoken (en dan is alles grappig)
    Ik had dus een liedje opgelegt om wakker te blijven (het was 05u15) en ik en Jasmine zaten mee te zingen. Halverwege het liedje zette ik het stil en toen vroeg Jasmine aan tysha om voor te lezen uit haar boek. Dat deed ze... wij (ik en jasmine) luisterden. Twee minuten later schiet Jasmine plots recht en zegt ze: wow? Heb ik dat echt gedaan? Ik dacht dat ik dat gedroomd had!
    en toen lag ik plat... voor zo'n 5 min.
    Tezelfdetijd was het aan het bliksemen en lag een andere vriendin op een zetel te slapen. Tysha keek al de hele tijd achterom omdat ze dat niet vertrouwde.
    Ik keek dus naar sofie, sofie zat rechtop, met opengesperde ogen voor zich te staren (er was net bliksem, dus creepy) en tysha zag dat ook. Onze blikken kruisten elkaar even en we keken terug naar Sofie. Sofie keek deze keer onze richting uit met terug van die levenloze, opengesperde 'zombie'ogen. Tysha verschoot echt hard en toen lagen we een uur plat van te lachen. (Sofie was gewoon aan het slapen)



    hahaha typis Sofietje

    Een paar dagen terug. Dat was lang geleden dat ik zo gelachen heb. Maar het aller hardst dat ik ooit gelachen heb weet ik niet.


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    In een vakantie. Ik was met wat jongens aan het hangen bij een kampvuur, en op een gegeven moment had een van die jongens dus zijn hoofd in mijn schoot, en hij was op een koekje aan het knabbelen, en hij keek zo grappig. En dan ook nog het licht van het vuur.
    Het zag er zó grappig uit, ik kon echt niet meer ophouden met lachen.
    Ik mis die gasten wel heel erg, ze maakten me áltijd aan het lachen. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nastalgia schreef:
    Wel... dat is een interessante vraag. Ik lach elke dag hard als ik op school ben :') Sommige mensen in mijn klas zijn... hilarisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you