• Ik heb het hardst gelachen toen ik 12 was in de brugklas. Er is een klein trapje dat naar de kantine gaat, en ik sleepte mijn tas mee. Hij was te zwaar om te dragen, en was te lui om naar me kluisje te gaan. En me vriendin liep naast me, en die struikelde bij de eerste trede over me tas heen, plat op de grond. OMG. WHAHAHAHAAHAH. Ik denk dat ik nog nóóit zo hard gelachen heb, ik had toen zelfs in me broek geplast. - Echt erg - Me vriendin die viel, en nog een andere vriendin die naast me liep gingen ook he-le-maal stuk. Omg. HWHAHAH, wanneer heb jij het hardst gelachen? (:

    Vandaag nog. Er zat iets vast achter een kachel op school, en toen probeerde een vriendin het er uit te halen, maar dat ging dus niet omdat het dus 'muurvast' zat. Dus ik mee helpen trekken, en daarna mijn andere vriendin komen en het ook proberen, maar het gíng gewoon niet. Dus na een tijdje, pakte ze haar passer en ging ze het er daarmee slaan. Ik lag echt helemaal in een deuk, maar het ergste was, dat toen ze het eruit trok, ze helemaal naar achter schoot en met haar billen op de grond belandde toen ze hem uiteindelijk had. Ik heb zó hard gelachen, het was niet meer normaal gewoon.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:26 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Door dit vage grapje:
    Een boer kocht 2 schapen een witte en een hond...

    Oke ik was stoned (for real)xD

    Dat weet ik écht niet. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Elke keer als ik met mijn vriendje ben *O*


    Alis volat propriis.

    MustacheMe schreef:
    Ik lach elke dag even hard maar vooral evenveel :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wanneer ik het hardst gelachen heb, was volgens mij een keer bij gym, maar ik weet niet meer waarom :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik lach heel veel en vaak, maar de meest lachende keer die ik me kan herinneren was op mijn zeventiende verjaardag. Ik heb een uur lang zo hard gelachen dat ik geen pizza kon eten en ook niks zinnigs meer uit kon brengen. En we zaten in een restaurantje in Rome met de hele klassieke-talen-club. Epic day.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een week of twee geleden ;d

    Een week of twee geleden ;d

    Dat weet ik écht niet. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    StarSparkle schreef:
    Geen flauw idee 8D.


    (Be)lieve in (you)rself

    Vandaag nog xD
    Een paar jongens hadden een zo'n laserdingetje meegenomen je weet wel zo'n rood lampje. En elke keer als de leraar zich omdraaide gingen schijnen op zijn kont die overigens geen normale formaat heeft:X.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Uhm, deze zomer... We hadden de nacht doorgestoken (en dan is alles grappig)
    Ik had dus een liedje opgelegt om wakker te blijven (het was 05u15) en ik en Jasmine zaten mee te zingen. Halverwege het liedje zette ik het stil en toen vroeg Jasmine aan tysha om voor te lezen uit haar boek. Dat deed ze... wij (ik en jasmine) luisterden. Twee minuten later schiet Jasmine plots recht en zegt ze: wow? Heb ik dat echt gedaan? Ik dacht dat ik dat gedroomd had!
    en toen lag ik plat... voor zo'n 5 min.
    Tezelfdetijd was het aan het bliksemen en lag een andere vriendin op een zetel te slapen. Tysha keek al de hele tijd achterom omdat ze dat niet vertrouwde.
    Ik keek dus naar sofie, sofie zat rechtop, met opengesperde ogen voor zich te staren (er was net bliksem, dus creepy) en tysha zag dat ook. Onze blikken kruisten elkaar even en we keken terug naar Sofie. Sofie keek deze keer onze richting uit met terug van die levenloze, opengesperde 'zombie'ogen. Tysha verschoot echt hard en toen lagen we een uur plat van te lachen. (Sofie was gewoon aan het slapen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geen idee.
    Ik weet wel nog dat mijn leerkracht [stagiair] mij helemaal alleen vanvoor op een bank had gezet, omdat ik de slappe lach had. Ik kon niet meer stoppen en was serieus aan het wenen en tsja... Hij dacht blijkbaar dat zijn woorden: "Sharon stop met lachen" magisch waren en mij ook gingen laten stoppen. niet dus.
    (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Weet ik veel, dat onthou ik toch niet (cat)


    -