• Ik heb het hardst gelachen toen ik 12 was in de brugklas. Er is een klein trapje dat naar de kantine gaat, en ik sleepte mijn tas mee. Hij was te zwaar om te dragen, en was te lui om naar me kluisje te gaan. En me vriendin liep naast me, en die struikelde bij de eerste trede over me tas heen, plat op de grond. OMG. WHAHAHAHAAHAH. Ik denk dat ik nog nóóit zo hard gelachen heb, ik had toen zelfs in me broek geplast. - Echt erg - Me vriendin die viel, en nog een andere vriendin die naast me liep gingen ook he-le-maal stuk. Omg. HWHAHAH, wanneer heb jij het hardst gelachen? (:

    Anitaaa schreef:
    Geen idee.
    Ik weet wel nog dat mijn leerkracht [stagiair] mij helemaal alleen vanvoor op een bank had gezet, omdat ik de slappe lach had. Ik kon niet meer stoppen en was serieus aan het wenen en tsja... Hij dacht blijkbaar dat zijn woorden: "Sharon stop met lachen" magisch waren en mij ook gingen laten stoppen. niet dus.
    (bloos)


    Ik word soms ook buiten gesmeten omdat ik echt zo'n rare lach heb :')


    Olive

    Ik zou het echt niet weten, ik denk twee weken geleden een zaterdag. Toen lag ik echt helemaal plat in de auto omdat ze op de radio het woordje Spoordeelwinkel zeiden...
    En ik werd heel raar aangestaard :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    weet ik vele, maar maandjes geleden? was s'avonds en weet niet eens meer hoe het begon..
    Moet je ff maar aan Mitch vragen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StarSparkle schreef:
    Geen flauw idee 8D.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen Fred vorig jaar sinterklaas wilde spelen en ik verplicht op schoot moest zitten. Ik was dat jaar heel stout geweest : ( xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen de bureaustoel van mn broer kapot was en hij die ging verwisselen met die van me pa - hij wist niet dat me pa erop ging zitten - en toen viel die dus.
    OH, en een x toen ik met mn nicht was. Maar als ik met haar ben, dan kan ik sowieso nooit stoppen met lachen.
    En dr was nog één keer, dat een meisje een handstand deed en zo'n andere jongen ook en toen deden ze die verkeerd en vielen ze. Hihi, leedvermaak ;x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Vaak, maar de laatste keer was twee weken geleden ofzo met een meisje waarmee ik werk. We hadden het over vroeger en toen begon ze dat ze met haar fiets altijd ging in- en uitparkeren en omg we hebben daar gewoon met tranen in onze ogen gestaan van het lachen :')


    As travars

    Ik lig regelmatig in een deuk. :'D
    Ik kan er niets aan doen, maar ik heb heel vaak de slappe lach. Op Q lig ik ook vaak in een deuk, maar op school lach ik me altijd dood om allerlei vreemde acties.
    O ja, en ik maak andere mensen ook aan het lachen, toen ik een inspirerend debat hield over camera's. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pfff, dat weet ik écht niet meer (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vandaag lag ik nog in een deuk.
    Door een simpel zinnetje: Ik ben een dropje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van de week nog in een auto winkel gedoe. Maar ik heb te vaak lol om te kunnen zeggen wanneer ik nu het meeste gelachen heb.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb zo vaak een lachkick gehad, dat kan ik echt niet opnoemen.


    I love you Tim

    Ik zou het echt niet weten :P


    Life is hard and then we die

    Ik lach nog al vaak
    1 Keer was in Zwitserland op vakantie
    Dus toevallig moesten mijn nich mijn zusje en ik naar de wc gingen we in zo'n rijtjes wc, we waren op een camping.
    Iets viel zo hard dat we niet konden stoppen met lachen omdat we niet wisten waar het vandaan kwam

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:32 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gut, dat weet ik niet hoor. Ik lach altijd erg hard als ik bij mjn vrienden ben, stelletje maffe sokken dat 't zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.