• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'oh, oh, amar als je dokter word kan je misschien jezelf genezen en dan kan je doen wat je amarwilt! Je meot gewoon doen wat je leuk vind, dat is eht aller beste, zie ik vind het leuk om te vissen, vader heeft me dat geleerd weet je en k ben er best goed in dus dat is wat ik doe. als jij dokter wilt worden moet je er voor gaan!' ratel ik vrolijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Aurora, die inmiddels op mijn schoot zit, houd haar hoofdje schuin en kijkt naar Hayden. 'Hij veewl paten,' zegt ze opeens dwars door zijn zin heen. Ik begin te lachen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nalyua
    Verveeld zat ze op de onderste tree van een lage trap, haar hoofd steunend in haar handen. District 13 was doodsaai, de bedden sliepen niet lekker, de mensen waren kortaf en snauwerig en qua eten kon ze niet veel meer verwachten dan pap en gekookte aardappels, waar ze een gruwelijke hekel aan had. Steeds maar weer ging ze bovenop de leuning zitten en gleed dan naar beneden, waarna ze bijna op haar kont op de vloer viel, maar nog net op tijd op haar voeten landde en weer omhoog klom.
    Toen ze het zat was stond ze op en ging de hoek om. Ze zag een deur met het opschrift "Ziekenzaal", en nieuwsgierig liep ze naar binnen, een langgerekte "Haaaaai!" roepend naar wie er dan ook binnen waren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    'ik praat helemaal neit veel!' antwoord ik verontwaardigd. 'Iedereen hier praat gewoon veel te weinig, en ze zijn allemaal zo somber, wat geen wonder is ik bedoel er zijn hier nauwelijks ramen, of zonlicht en eht is gewoon belachelijk!' Ik val even stil naar dat beklag.
    'Maar mensen zeggen wel vaker dat ik veel praat.' Ik word, opnieuw, onderbroken, ditmaar door Nalyua.
    'Hey!' antwoord ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*past post aan*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Hai!.'Riep ik terug. het werd druk hier.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Brianna
    Ik hoorde iets wat klonk als: Haaaaaaaaaii. Ik sprong van waar ik dan ook op had gelegen en verstopte me erachter. Ik zat daar als een soort schuw maar gevaarlijk beest, met gekromde rug en opgetrokken lippen, en zo voelde ik me ook.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    'Hoi! Trouwens, kunnen jullie iets zachter praten? Niet lullig bedoelt, maar dit blijft een ziekenzaal - de mensen hebben rust nodig.' Eigenlijk wil ik gewoon dat hij zijn mond houd. Rustig begin ik Aurora's haar te vlechten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Lieverds, ik meot eten, praten jullie amar even voor Hayden terwijl ikw eg ben. Zal over 20 minuten wel terug zijn, en ik open alvaste en nieuw topic]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Eet lekker!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'We zitten n een aparte kamer.en zoveel rust heb ik niet nodig.'Zei ik.
    [Topic vol spamen!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Spamerdespam.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna
    Voorzichtig sluip ik dichterbij de mensen die ik hoor (en nu ook zie) praten. Ze zien me niet, merken niet op dat ik er ben. Ik sluip om ze heen, van plan om uit deze kamer weg te glippen, naar buiten, of wat daar dan ook was. Ik wend mijn gezicht niet van ze af, blijf ze nauwlettend in de gaten houden. Met tot gevolg dat ik keihard ergens tegen aanloop en het uitschreeuw van de pijn.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [SPAMMMM.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Weeejooooooo.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.