• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ 40 ! *O*

    *gaat typen voor Chiara* ]


    -

    Hayden
    Ik nam me voor om dat te onthouden, voor zo goed en kwaad als het kon.
    'Waarom niet? Wat heeftz e gedaan dan/' vroeg ik haar nieuwschierig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [(banana)]

    Nalyua
    "Nou, weet je, Elusindra had toen net een paar dagen een nieuw vriendje. En toen had ze 'm afgepikt! Maar ze is wel de dochter van Cetani, en die heeft een bakkerij, en dan mogen wij extra brood als we met haar mee naar huis gaan." Eigenlijk klonk dit best kinderachtig, vond ze, maar aan de andere kant: wie hield er nou niet van roddels?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:24 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    Ik nam me voor om dat te onthouden, voor zo goed en kwaad als het kon.
    'Waarom niet? Wat heeftz e gedaan dan?' vroeg ik haar nieuwschierig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jubileum!]
    Cassie - District 9
    Ik en Dario houden met moeite onze lach in. Die man moet haast wel familie van Saph zijn. En dan zijn humeur! Dit werd nog leuk. Tenminste, zolang hij niet ineens gek van ons werd, maar voorlopig negeerde iedereen ons.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:24 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik beet op mijn lip om niet uit te vallen tegen de man, die ik nu al niet mocht. De manier waarop hij praatte tegen Saph. Die toon! Waar haalde hij het lef vandaan zo tegen mijn verloofde te spreken?
    Maar ik bemoeide me er maar niet mee, om het niet erger te maken en leidde Ferron ook af van het gesprek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een paar tellen keek ze naar haar dochter, die inmiddels weer uitgeput lag te slapen. Langzaam keek ze weer op, naar de man die een paar meter verderop stond.
    Haar vingers streken over Zahira's wang, wiens ademhaling zacht en regelmatig klonk.
    Kijk gewoon, één keer. Dan weet ik dat ik niet gek ben.


    -

    Amycus Calcia
    Om de één of andere reden pakte ze zijn pols opeens, en trok zijn lichaam naar de hare. Rond haar lippen verscheen een lichte, aanlokkelijke glimlach.
    Ze had genoeg van het gezeur, de drama.


    -

    [Lolz, gisteren zei Fayan nog dat hij met Cassie zou praten zodra hij haar zag en inmiddels zitten ze al twee uur in dezelfde kamer xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ja maar Fayan kan niet even weglopen bij zijn broertje en Saph om naar Cassie te gaan. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik voelde me klein, enorm klein. Heb je ons weer ergens in meegesleept? er was geen vraag over waar dat op sloeg. Hij ahd het over hoe ik moeder had meegesleept, hoe zij het slachtoffer werd van mijn spelen.
    'Kun je nog praten of ben je je tong verloren?'
    'Ik.. uh, nou..'
    'Ga je nog uitsleggenw at er aan de hand is of niet?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Hij was verrast toen ze hem plotseling naar zich toe trok, maar zeker niet op een onprettige manier. Zijn ogen straalden gloedvol toen hij haar weer aankeek, en hij drukte een kus op haar lippen.

    [bah, ik ben moe, en heb nul inspiratie. verwacht geen mooie, lange posts van me ofzeau -gaap-]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Darcio
    Loop weg. loop gewoon door nu. Negeer haar, je kent haar niet, je hebt haar nog nooit gezien. Ik zet een stap, en twijfel weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ @Val: ik doe nooit lange posts, dus we kunnen er wel mee leven, je bent nog steeds awesome :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik beet inmiddels zo hard op mijn lip dat ik bloed proefde, maar ik móest me gewoon inhouden.
    Ik wist wel dat ik nu niet verder kon praten met Ferron, want dan zouden alle woorden eruit komen dus ik zette de tv voor hem aan, met de koptelefoon op zijn hoofd. Hij was meteen afgeleid. Mooi zo.
    Nu moest ik me nog stil zien te houden en me ervan weerhouden Saph's hand te pakken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen