• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ zie Pagina 15]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Er kwam een kind naar binnen. Dat was zo schattig.'2 dagen en ik mag een eigen kamer.Maar ik moet me om een vaste tijd controleren.Ik voel me ideregeval gezong genoeg.'Zei ik blij


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    'Dit is mijn kleine zusje, Aurora,' zeg ik tegen Raechell en de jongen wiens naam ik nog steeds niet weet, hoewel de laatste me nogal irriteert. 'Dus niet mijn dochter, om verwarring te voorkomen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Nee, je bent ook nogal jong he?' vraag ik aan eht dokter-meisje. 'wat zijn jullie namen eigenlijk? volgens mij heb ik dat helemaal nog niet gevraagd weetje, maar zulke dingen vergeet ik wel vaken, het is enorm irritant soms, of heb ik dat wel al gevraagd en ben ik het vergeten want dat gebeurt ook nog wel eens.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik grinnik. 'Cassie, district negen. Eerst tribuut, nu assistent-dokter.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Ze is echt schattig.'Zei ik tegen Cassie.
    'Ik ben Reachell'Zei ik terug.'Is er nog wat gebeurt in deze District want ik hoor niet zoveel.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    'Dank je,' zeg ik met een glimlach. 'En iedereen behandelt me als een kind, dus ik hoor ook weinig...'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [brb, soep maken ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Oh daarom herken ik je!' roep ik uit. 'Jullie waren de tributen van dit jaar! Ja ik heb gekeken, maar alle tv's gingen zwart en toen was ik hier. Veel uitleg heb ik niet gehad, iets over een opstand, maar mijn broer zei er dus neit veel over en nu kan ik hem niet vinden. en ik weet neit of er wat gebeurt is, zoals ik zei, veel informatie heb ik neit omdat mijn oudere broer niet veel kwijt wilt en volgens mij ontloopt hij me weer, hoewel ik niet snap waarom.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Raar .'Zei ik.'Misschien is er niks gebeurt? al moet dat wel van wegen het capitool.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hayden
    'Ik weet het niet, het kan wel, ik heb weinig gemerkt, de mensen hier praten net veel weet je, dus heb ik neit veel informatie los kunne krijgen,' antwoord ik. Het is behoorlijk irritant, dat wel. Mensen zouden eens wat vrolijker moeten zijn. ik plof neer in een stoel.
    'Maar goed als jij hier straks weg mag dan kun je het zelf vragen misschien dat jij meer kan vinden dan ik!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Als ik hier weg ga en ik vind iets dan zeg ik het meteen!'Zei ik.Ik had niet echt een idee wat ik hierna moest doen. Misschien dokter? al leek me dat niet echt handig. Stel dat ik mijn kalmeer pil vergeet dan steek ik daarlijk iemand nog neer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik heb soep! Wees jaloers ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Dat zou gewel;dig zijn! dankje Reachell, je bent echt heele rg super aardig,' vertel ik haar vrolijk. 'alles gaat helemaal goed komen met jou!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ ik heb kerrie-kip vanavond emt rijst, BOO-YAH]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.