• Wil jij ook niet eens dat iets wat verandert is weer net zoals vroeger werd? Zoals bijvoorbeeld een oma of opa derby of iemand op Quizlet is er nog.

    Nee (A)

    huh? ik snap het niet echt..:$


    AAP

    Ik wel

    Ik ken zo iemand en die 'ruilde' vroeger van deel dus dan maak ik bijvoorbeeld 5 delen en zij dan ook weer en dus was er bijna elke dag wel een nieuw deel van haar serie en de myne maar toen kwamen er inneens veel andere mensen op Quizlet en zij ging meer series maken en zo heeft ze de serie die ik maakte een beetje laten vallen.

    Nog 1,gaaat over een ander:
    Ik krijg een soort van hoofdrol in een serie en ik kon heel goed met dat mijsje opschieten totdat ze inneen nooit meer op Quizlet kwam >.<

    Ik zou willen dat de TH fans weer zoals vroeger waren en niet zoals de 'nieuwe' fans. Gewoon dat het weer draaide om de muziek en neit om hoe lekker de guys wel niet zijn!


    Tears are crashing out of my eyes

    huh? ik snap het niet echt..:$

    L-E-Z-E-N Gewoon,dat er ieamnd nog was ofzo of dat er iets op Quizlet nooit verandert zou moeten worden.'

    Pff..kheb daar ook veel last van,vooral de laatste tijd ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Pff..kheb daar ook veel last van,vooral de laatste tijd ><

    Lucht je hard op! xD

    Ik zou willen dat de TH fans weer zoals vroeger waren en niet zoals de 'nieuwe' fans. Gewoon dat het weer draaide om de muziek en neit om hoe lekker de guys wel niet zijn!


    Ergens heb je wel gelijk, ik ben al een jaar fan*zucht* En ik ben fan geworden om hun muziek, niet om hun uiterlijk!^^ Ik vond ze eerst maar niks, maar nu..Ik denk dat het komt door die 'nieuwe' Fans zeg maar -_-'x<3+Amenn+

    (...)

    Ergens heb je wel gelijk, ik ben al een jaar fan*zucht* En ik ben fan geworden om hun muziek, niet om hun uiterlijk!^^ Ik vond ze eerst maar niks, maar nu..Ik denk dat het komt door die 'nieuwe' Fans zeg maar -_-'x<3+Amenn+

    Is er teminste iemand die er hetzelfde over denkt :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Lucht je hard op! xD

    Ach man,kheb de laatste tijd alleen maar ruzie met me vriendje.Ik denk dat het niet eens me vriendje meer is maar me ex >< Pf...toen we nog nix hadden konden we altijd met elkaar lachen enzo. Toen we wat kregen in het begin ook. Maar nu is het echt niet leuk meer >< Ik haat jongens !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ach man,kheb de laatste tijd alleen maar ruzie met me vriendje.Ik denk dat het niet eens me vriendje meer is maar me ex >< Pf...toen we nog nix hadden konden we altijd met elkaar lachen enzo. Toen we wat kregen in het begin ook. Maar nu is het echt niet leuk meer >< Ik haat jongens !

    Hoe reageerd hij nu dan tegen je enzo?

    (...)
    Hoe reageerd hij nu dan tegen je enzo?

    Ja heel stom en negatief,alsof ik hem iets aangedaan heb >< Dat kan niet eens want ik zag/zie hem maar 1 x in de 3 weken ofzo ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja heel stom en negatief,alsof ik hem iets aangedaan heb >< Dat kan niet eens want ik zag/zie hem maar 1 x in de 3 weken ofzo ¬¬

    Als je z'n MSN hebt dan zou ik het uitmaken zodat je weer lekker vrij bent.'

    Och ik heb dat heel erg veel dat ik de tijd wil terug draaien ¬¬


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    Als je z'n MSN hebt dan zou ik het uitmaken zodat je weer lekker vrij bent.'

    Ik denk dat ik het niet eens uit hoeft te maken. Denk dat het al uit is


    People who are meant to be together always find each other in the end.