• Jaaaa! (:
    Ik heb straks een sollicitatiegesprek na aanleiding van een mail (: Dus, wish me luck. Ik hoop zo dat ik aangenomen word want kan het geld goed gebruiken! :]

    Hebben jullie al werk, en wat voor werk?
    Do you like your job? =]


    Edit: Niet aangenomen omdat ze me 'punk' vond. Had ze ook meteen kunnen zeggen toen ik haar een foto liet zien in de mail >< En ik had me ook nog eens goed aangepast ><

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:45 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, nee en nee.

    Ja, bij de zeeman, het werk zelf niet maar mijn collega's zijn echt gezellig (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Succes!
    Ik ben nog maar veertien, dus ik werk nog niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Succes! :D
    En nee ik werk nog niet (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Postbezorger.
    Misschien wel kut, maar na een tijdje went het en je verdient er veel mee. En de kerstpakketten zijn mega. (joehoe)


    SLOAN.

    Ik werk parttime in een tattooshop als tatoeëerder in opleiding en piercer. En voor school werk ik bij een elektro-bedrijf. Dat eerste werk is awesome, dat tweede is kut, verdient wel goed tho.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Azian schreef:
    Nee, nee en nee.


    Meest droge reactie van de dag. :'D


    ON: Nee, ik werk nog niet. Vorig jaar ben ik overal op zoek gegaan naar werk, maar ofterwijl was ik nog te jong (mocht je er pas werken vanaf 18jaar) of ze hadden niemand nodig. Pff. Dit jaar ga ik nog maar eens op zoek voor deze zomer en dan ben ik wél 18 jaar, dus BOOYA!

    Edit: GOOD LUCK!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 11:59 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Azian schreef:
    Nee, nee en nee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Azian schreef:
    Nee, nee en nee.


    comfort in c h a o s

    DEATHBAT schreef:
    Ik werk parttime in een tattooshop als tatoeëerder in opleiding en piercer. En voor school werk ik bij een elektro-bedrijf. Dat eerste werk is awesome, dat tweede is kut, verdient wel goed tho.

    Leuke job c:


    Owl you need is love.

    Per vandaag heb ik weer werk :P Oproepcontract in een verzorgingshuis, mag zaterdag gelijk aan het werk 13.30 - 22.00


    La credenza è una medicina contro il timore

    DEATHBAT schreef:
    Ik werk parttime in een tattooshop als tatoeëerder in opleiding en piercer. En voor school werk ik bij een elektro-bedrijf. Dat eerste werk is awesome, dat tweede is kut, verdient wel goed tho.

    Oewh dat werk van jou lijkt me echt awesome ( het piercer/tattoo gedeelte ):9~
    Btw, ik ga solliciteren in een winkel met allemaal piercings en sieraden =D ghehe :3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 12:04 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Oewh dat werk van jou lijkt me echt awesome ( het piercer/tattoo gedeelte ):9~

    't Is ook heel gaaf, maar je moet wel een vaste hand hebben en veel geduld.

    En dan komen ze bij mij vandaan en dan stuur ik ze naar jou voor de juwelen.
    (bloos)*O*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 12:05 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb geen werk. Al moet ik dat wel echt gaan zoeken (cat)


    -

    Ik heb 6 oppaskindjes dus het is een drukke boel.

    1 baby van 1 maand. 1 tweeling van 4 jaar. 1 Meisje van 6 jaar. en twee jongens van 3 en 8 jaar.