• Jaaaa! (:
    Ik heb straks een sollicitatiegesprek na aanleiding van een mail (: Dus, wish me luck. Ik hoop zo dat ik aangenomen word want kan het geld goed gebruiken! :]

    Hebben jullie al werk, en wat voor werk?
    Do you like your job? =]


    Edit: Niet aangenomen omdat ze me 'punk' vond. Had ze ook meteen kunnen zeggen toen ik haar een foto liet zien in de mail >< En ik had me ook nog eens goed aangepast ><

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:45 ]


    Sometimes it's best not to care.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    't Is ook heel gaaf, maar je moet wel een vaste hand hebben en veel geduld.

    En dan komen ze bij mij vandaan en dan stuur ik ze naar jou voor de juwelen.
    (bloos)*O*

    Hahah jaa =D Geniaal x)


    Sometimes it's best not to care.

    Azian schreef:
    Nee, nee en nee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik werk in de Action :9~
    Ik vind het best wel leuk, al speelt mijn loon ook voor een groot deel mee ('k krijg 9 euro per uur) (:


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Ik werk in de Action :9~
    Ik vind het best wel leuk, al speelt mijn loon ook voor een groot deel mee ('k krijg 9 euro per uur) (:

    =D
    Ik moet zo'n 20 a 30 uur werken als ik de baan krijg. Dus zal maybe aan de eind van de maand 200 euro hebben? Nouu, daar heb ik genoeg aan =D ghehe :3


    Sometimes it's best not to care.

    Defensive schreef:
    Succes!
    Ik ben nog maar veertien, dus ik werk nog niet :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Azian schreef:
    Nee, nee en nee.


    26 - 02 - '16

    Succes!
    Ik werk bij het Amsterdams Kaashuis ^^


    Life is hard and then we die

    Succes! En nee, ik werk niet. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Embrace schreef:
    (...)
    =D
    Ik moet zo'n 20 a 30 uur werken als ik de baan krijg. Dus zal maybe aan de eind van de maand 200 euro hebben? Nouu, daar heb ik genoeg aan =D ghehe :3

    Ik werk 2 keer per maand de zaterdag, in totaal 16uur en dan heb ik 140 euri : D


    Never run out of reasons to smile...

    bij mcdonalds aan de kassa en drive :Y) verdient wel redelijk...en ik heb het er heel erg naar mijn zin...kan alleen momenteel niet werken...stomme pfeiffer:(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Succes!

    Ik werk als serveerster bij een Italiaans restaurant, super leuk! En ook pas ik wel eens op.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nice, waar?

    Ik werk bij vogelpark Avifauna, en dat is wel leuk :3
    En ik ga ook bij de Hema werken, maar mijn eerste werkdag is volgende week pas, dus ik weet nog niet hoe het is (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vampira schreef:
    bij mcdonalds aan de kassa en drive :Y) verdient wel redelijk...en ik heb het er heel erg naar mijn zin...kan alleen momenteel niet werken...stomme pfeiffer:(

    Mac:9~


    Sometimes it's best not to care.

    Ik bezorg post, dat is best wel nice.
    En ik ga bij de Super de Boer/C1000 werken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ah das gewoon klote voor je! Er zullen nog vast leuke banen voor je zijn.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.