• Jaaaa! (:
    Ik heb straks een sollicitatiegesprek na aanleiding van een mail (: Dus, wish me luck. Ik hoop zo dat ik aangenomen word want kan het geld goed gebruiken! :]

    Hebben jullie al werk, en wat voor werk?
    Do you like your job? =]


    Edit: Niet aangenomen omdat ze me 'punk' vond. Had ze ook meteen kunnen zeggen toen ik haar een foto liet zien in de mail >< En ik had me ook nog eens goed aangepast ><

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:45 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Bij de AH tot 24 januarie, dan wordt ik er uit gegooid omdat ze daar niet aan vaste contracten doen. Nou mag ik weer opzoek naar iets anders ><
    En Idd ze hadden het dan wel op je mail terug mogen reageren, dat ze je een 'punk' vinden

    Wat een rot actie om je daarom niet aan te nemen -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    Wat een rot actie om je daarom niet aan te nemen -.-

    Ach, ze doen wel eens lulligere dingen, hoor. Zoals afwijzen omdat ik een ring met een pentagram droeg, oid. Ze naaien heel erg tegenwoordig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is echt heel erg lullig.

    1 van de moeders van mijn oppaskindjes wil bv niet dat ik rapmuziek draai waar haar kinderen bij zijn.

    Hale schreef:
    Dat is echt heel erg lullig.

    1 van de moeders van mijn oppaskindjes wil bv niet dat ik rapmuziek draai waar haar kinderen bij zijn.

    Dat is zeer begrijpelijk, als je hoort waar die gasten over rappen. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Punk? Sorry, maar ik kan daar gewoon zo kwaad om worden.
    Mijn baas zei ook een keer dat ik mijn haar wel bruin mocht verven, maar geen paars want dan werd ik meteen ontslagen (want ik ben dan niet netjes).
    Netjes =/= eigen stijl etc.

    Ik werk BTW bij de Hema en doe daar alles.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aaah, jammer. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hoezo Punk? Wat maakte je dan zo punk?


    Owl you need is love.

    Het is ook echt gewoon niet normaal meer tegenwoordig. Ik had nauwelijks makeup op, ik had me haar gwn normaal naar mijn zin, gewoon naar één kant. Maar door de kleur (roodachtig geverfd) kon het er niet mee door, en mijn lippiercing ook niet. Ik zei dat ik best mijn haar donkerder wou verfen, maar ze bleef moeilijk doen omdat ik te punk was. Nou stik dan (:


    Sometimes it's best not to care.

    Diminuendo schreef:
    Hoezo Punk? Wat maakte je dan zo punk?

    Mijn haar vond ze te punk, en mijn lippiercing >< Zegt ze: als ik wist dat je zo punk was, had ik je niet uitgenodigd. Maar dikke bullshit, want ze had een foto gezien! maar daar vond ze me haar anders >< Maar ik had me haar precies zo, als op die foto.


    Sometimes it's best not to care.

    Austen schreef:
    (...)


    "Promise not to forget."

    Dat slaat echt nergens op. Man, ik haat het zo als mensen je op je uiterlijk beoordelen of afstraffen.
    Die trut moet eerst eens leren wat punk is voor dat ze gaat oordelen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap die mensen van tegenwoordig niet hoor. Jemig, je mag niet eens je eigen stijl hebben? -.-
    Maar wel heel jammer voor je dat ze je om deze reden niet hebben aangenomen.

    Brute schreef:
    Ik snap die mensen van tegenwoordig niet hoor. Jemig, je mag niet eens je eigen stijl hebben? -.-
    Maar wel heel jammer voor je dat ze je om deze reden niet hebben aangenomen.

    Ik snap ook niet waarom ze er moeilijk over deed. Ze deed moeilijk over mijn piercings terwijl het zelf een sieradenwinkel is >< echt .. wtf.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik snap ook niet waarom ze er moeilijk over deed. Ze deed moeilijk over mijn piercings terwijl het zelf een sieradenwinkel is >< echt .. wtf.
    ... Oké, dat is echt het meest vage wat ik ooit gehoord heb. :'D