• ik besteed te veel geld aan alles maar vooral aan games+apps! hoe stop ik dit want ik ben echt shopverslaaft!:O

    Laat je ouders je maar een bepaald bedrag per maand geven?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Laat je ouders je geld beheren en maak er een afspraak over dat je per maand maar zoveel euro krijgt. En de rest hebben zij, dus dan kun je ook niks kopen als je blut bent.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emrys schreef:
    Laat je ouders je maar een bepaald bedrag per maand geven?


    comfort in c h a o s

    Pinpas inleveren bij je ouders (:


    Bored.

    simpel niet doen (cat)


    Shoganai i ne~

    Geld op spaarrekening zetten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat probleem heb ik ook , maar dan met kleding.
    Ik kan je er niet mee helpen aangezien ik er zelf problemen mee heb.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Dat probleem heb ik ook , maar dan met kleding.
    Ik kan je er niet mee helpen aangezien ik er zelf problemen mee heb.


    Dat is bij mij ook. Vroeger had ik dat niet toen ik geen bankkaart had.
    Maar nu ineens wel. Dus ja ik ben een beetje shopverslaafd.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Simpel: Als je geen geld hebt, kun je het ook niet uitgeven..? Dus als je zo doorgaat lost het probleem zich vanzelf op. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Simpel: Als je geen geld hebt, kun je het ook niet uitgeven..? Dus als je zo doorgaat lost het probleem zich vanzelf op. (cat)


    Slim gezien jij ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Had ik ook eerst haha :'D Stiekem ben ik er nog steeds niet vanaf.

    Haha, ik besteed te veel geld aan kleding enzo :P

    Gewoon zorgen dat je ouders zorgen dat ze op je letten en dat je geld op je spaarrekening tot een maximum bedrag van opnemen kan. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    spreek met jezelf af dat je bijvoorbeeld 10 per week uit mag besteden. De rest stop je ergens op een plek in je kamer neer waar je bijna nooit komt, maar neit die plek kan vergeten. Als je op pinpas hebt staan verstop je pinpas voorzelf. Pin je elke week 10 euro bijv.

    Zorgen dat je geen apps meer kunt kopen. Ik heb het zo gedaan dat ik geen betaalmiddel heb ingevoerd bij het maken van mijn, in dit geval apple, account. Dus kan ik ook geen apps kopen. Ik leef op de lite versies :c ugh, ik wil de volledige versie van Super Junior Shake zo graag ;__; maar dat terzijde
    En zoals bovenstaande reacties.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wiarda schreef:
    Simpel: Als je geen geld hebt, kun je het ook niet uitgeven..? Dus als je zo doorgaat lost het probleem zich vanzelf op. (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis