• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik draag liever mijn gouden ketting (met veel emotionele waarde) dan een kettinkje met een uil er aan, omdat het 'mode' is.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 23:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die is erg lief.

    Ik wil nog altijd heel graag zo'n klok aan een hangertje.


    ars moriendi

    Fantasia schreef:
    (...)

    maar het is tegenwoordig toch heel mainstream om "niet mainstream" te zijn? om naar Foster The People, Bon Iver en Selah Sue te luisteren, je kleding zo min mogelijk bij de H&M en zoveel mogelijk bij de tweedehands te kopen, en nog "gewoon" uitgaat in de kroeg met een wijntje want clubs zijn te hip?

    Anyway, ik heb er ook een ja. Dan heeft iedereen er een, I don't give a fuck. Zolang ik het leuk vind, zie ik het probleem er niet van in. Als niemand het zou hebben/kopen zou het ook niet in de winkels hangen hè. Zo schijnheilig als iedereen loopt te zeiken dat ze origineel willen zijn en dingen niet meer willen als 'iedereen' het heeft en daarna als excuus er achteraan gooien dat ze het al laaaang gekocht hadden. Als je zó nodig anders wilt zijn schaf je een naaimachine aan en zijn de enige winkels waar je nog komt winkels waar ze stoffen en lossen onderdelen verkopen.

    Ja, bij ons op school lopen ook zo'n typisch rond. Zo van "oh kijk ons eens hipster zijn". Being hipster is becoming mainstream. :')


    ars moriendi

    Ik heb een grote uilen ketting met van die diamantjes bij de Sixx. Ik vind hem echt leuk ^^


    Me so good.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind het trouwens echt weird dat iedereen zegt 'ik wil het niet omdat iedereen het heeft'. Sinds wanneer doet het er toe wat iedereen vindt of heeft? Je koopt toch wat je mooi vindt, ongeacht hoeveel mensen het hebben.

    Exactly


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ja, bij ons op school lopen ook zo'n typisch rond. Zo van "oh kijk ons eens hipster zijn". Being hipster is becoming mainstream. :')
    lol hipsters zijn al mainstream c: het grappige is alleen dat ze het zelf niet door hebben. Achja, op zich vind ij het niet erg, ik ben van mening dat iedereen maar moet doen wAar hij zich goed bijvoelt. Ik vind het alleen erg vreemd dat een 'hipster' zijn een trend is, aangezien dat elkaar volledig tegenspreekt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee heb geen uilenaccessoires (wow, Firefox herkent dat als een woord).


    No growth of the heart is ever a waste

    een ring
    zijn kop en staart maken een rondje en kome bij 1


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cumberbatch schreef:
    (...) lol hipsters zijn al mainstream c: het grappige is alleen dat ze het zelf niet door hebben. Achja, op zich vind ij het niet erg, ik ben van mening dat iedereen maar moet doen wAar hij zich goed bijvoelt. Ik vind het alleen erg vreemd dat een 'hipster' zijn een trend is, aangezien dat elkaar volledig tegenspreekt.

    Precies!


    ars moriendi

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    comfort in c h a o s

    lol @ de mensen die ze niet kopen omdat iedereen ze al heeft :')
    Anyway ja ik heb een ketting van een uil :3 oh en van die kleine oorbellen, maar ik heb geen idee meer waar die zijn lol

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 13:49 ]


    As travars

    Nee, zoiets heb ik (nog) niet ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D

    Ik heb geen uil, heb wel in de zomervakantie een leuke kettink met een klokje die je open kan doen. ^^

    Nop, ik haat zulk soort dingen. Ik heb liever originelere dingen.
    ja,diedingenzijnonorigineel


    Destroy what destroys you.