• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een zilverkleurige ketting met een heel klein uiltje eraan, maar die heb ik al best wel lang (':.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Cresta schreef:



    Deze heb ik, (:


    Die heb ik ook maar dan in het zilver (:
    Doe hem alleen nooit meer aan omdat mijn halve school nu zn ding omheeft -.-


    Trust me. I'm the doctor

    Sorry, maar ik vind die dingen zo lelijk. Sowieso hou ik niet van al die populaire troep.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *Kuch* Die had ik al heel lang, maar nu draag ik 'm niet meer, omdat iedereen ineens uilen draagt :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bear schreef:
    (...)

    Die heb ik ook maar dan in het zilver (:
    Doe hem alleen nooit meer aan omdat mijn halve school nu zn ding omheeft -.-


    Bij ons op school heeft echt niemand hem, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Edhelia schreef:
    Waar heb je die ketting gekocht? Ik wil hem ook!
    ik heb hem van de zeb, in de claire's hadden ze hem ook, maar die zag er redelijk goedkoop en kitscherig uit (: de mijne kostte 12 euro ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb dezelfde :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een halfjaar geleden een uilenketting gekocht, maar niet speciaal om een trend te volgen ofzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Cresta schreef:



    Deze heb ik, (:

    Deze, maar hier heeft bijna niemand uilenkettingen. Daarom heb ik er een gepakt ;d

    Cresta schreef:



    Deze heb ik, (:
    deze heb ik ook :'D


    Shoganai i ne~

    Ik vind het nu niet meer leuk om een uilending te kopen, want IEDEREEN draagt het al.


    To infinity and beyond •

    Ik vind die ketting echt leuk! Ik heb zelf ooit een uilenketting van een vriendin gekregen. Daar ben ik ook heel blij mee. (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    Ex astris, sciencia

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh, mijn zus kocht laatst nog oorbellen met uiltjes erop.
    Zij vind ze wel leuk maar ik persoonlijk niet. :P Niet dat ik het lelijk vind ofzo, gwn niet mijn ding.
    Heb wel een keer voor mijn nichtje een klein armbandje gekocht waar een uiltje aan hing.


    Ik wil een tuin vol egels