• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik hoef ze niet te hebben. Maar ik heb wel een gewone zakhorloge.


    <3

    Uh. Nee.


    Ik heb hele leuke uilenoorbellen, deze precies, gekocht bij de Lucardi in Utrecht (bloos)
    & ik heb het niet gekocht omdat iedereen het heeft, maar omdat ik ze gewoon keileuk vondt en ik veel sieraden heb met vogels (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 22:00 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cresta schreef:



    Deze heb ik, (:

    ik ook:D
    maar waar koop je jouw uit met klok???


    You can't not look cool with a crossbow.

    ErukaFrog schreef:
    (...)
    ik ook:D
    maar waar koop je jouw uit met klok???
    ik heb em uit de zeb, ken je dat? je hebt er ook in de claire's maar die zien er goedkoop uit :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil ook graag zoiets als ketting of als ring graag. :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik vind het trouwens echt weird dat iedereen zegt 'ik wil het niet omdat iedereen het heeft'. Sinds wanneer doet het er toe wat iedereen vindt of heeft? Je koopt toch wat je mooi vindt, ongeacht hoeveel mensen het hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik loop allereerst niet mee met de mode, en ten tweede, nee, ik vind ze lelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ketting, maar die is alweer kapot en een ring.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik heb oorbellen. yeah. <3


    Love is louder.

    Een ketting en oorbellen


    Olive

    Jaja, die dingen zijn hot! :9~

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind het trouwens echt weird dat iedereen zegt 'ik wil het niet omdat iedereen het heeft'. Sinds wanneer doet het er toe wat iedereen vindt of heeft? Je koopt toch wat je mooi vindt, ongeacht hoeveel mensen het hebben.


    maar het is tegenwoordig toch heel mainstream om "niet mainstream" te zijn? om naar Foster The People, Bon Iver en Selah Sue te luisteren, je kleding zo min mogelijk bij de H&M en zoveel mogelijk bij de tweedehands te kopen, en nog "gewoon" uitgaat in de kroeg met een wijntje want clubs zijn te hip?

    Anyway, ik heb er ook een ja. Dan heeft iedereen er een, I don't give a fuck. Zolang ik het leuk vind, zie ik het probleem er niet van in. Als niemand het zou hebben/kopen zou het ook niet in de winkels hangen hè. Zo schijnheilig als iedereen loopt te zeiken dat ze origineel willen zijn en dingen niet meer willen als 'iedereen' het heeft en daarna als excuus er achteraan gooien dat ze het al laaaang gekocht hadden. Als je zó nodig anders wilt zijn schaf je een naaimachine aan en zijn de enige winkels waar je nog komt winkels waar ze stoffen en lossen onderdelen verkopen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 23:24 ]

    Een ketting...zo'n hele lange


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.