• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat leuk!
    Ik heb er geen ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Defensive schreef:
    Ehm, ik koop alleen wat ik mooi vind. Niet dat wat helemaal ín is, en als iets echt door iedereen gedragen wordt terwijl ik het ook heel mooi vind koop ik het niet. :')


    Alis volat propriis.

    Als ik echt iets leuk met een uil zie, dan koop ik dat, maar ik ga echt niets kopen "omdat iedereen het heeft." ;d


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Wat leuk!
    Ik heb er geen ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb ooit een paar oorbellen gekocht, maar voor die uilen echt overal waren.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ja. Ik wou er al één voordat die rage begon. Ik wou een ketting'kje met een uil, maar heb hem uiteindelijk niet gekocht. Toen begon die rage...
    Toen heb onbewust een pyjama gekocht met uilen...
    en ik heb nog een kleurrijk portefeuilletje gekregen.
    Uilen hebben mij altijd al gefascineerd. Nu alleen is het irritant dat iedereen ermee rondloopt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daarom dat ik overal uilen juwelen zie o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze zijn cute en leuk ;d
    Maar, ik ga het niet halen omdat iedereen ze zowat heeft.. -nja gelukkig niet hier in et dorp ;d-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een uilenbeursje. Die is echt snoezig, en heb ik in Schotland gekocht. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oorbellen, maar ik koop ze omdat ze mooi zijn, niet omdat ze populair zijn. Je kan dat soort oorbellen trouwens ook nergens kopen als ze niet in de mode zijn, dus ja...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    een ring en een ketting :3


    Shoganai i ne~

    Waar heb je die ketting gekocht? Ik wil hem ook!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Waar heb je die ketting gekocht? Ik wil hem ook!
    Die is van de claires (daar had ik die ketting gezien)


    Shoganai i ne~

    kheb oorbellen en twee kettingen (:



    Deze heb ik, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.