• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een ketting van mijn zus vorig jaar gekregen met een uitlje en een klokje. Ik vond hem echt onwijs lief! Helaas ben ik hem kwijtgeraakt, en dat vind ik echt ongelooflijk kut. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    nop niets van uilen

    Oorbellen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fantasia schreef:
    (...)

    maar het is tegenwoordig toch heel mainstream om "niet mainstream" te zijn? om naar Foster The People, Bon Iver en Selah Sue te luisteren, je kleding zo min mogelijk bij de H&M en zoveel mogelijk bij de tweedehands te kopen, en nog "gewoon" uitgaat in de kroeg met een wijntje want clubs zijn te hip?

    Anyway, ik heb er ook een ja. Dan heeft iedereen er een, I don't give a fuck. Zolang ik het leuk vind, zie ik het probleem er niet van in. Als niemand het zou hebben/kopen zou het ook niet in de winkels hangen hè. Zo schijnheilig als iedereen loopt te zeiken dat ze origineel willen zijn en dingen niet meer willen als 'iedereen' het heeft en daarna als excuus er achteraan gooien dat ze het al laaaang gekocht hadden. Als je zó nodig anders wilt zijn schaf je een naaimachine aan en zijn de enige winkels waar je nog komt winkels waar ze stoffen en lossen onderdelen verkopen.

    Amen to that! _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nog niet, wel op zoek maar ik heb de perfecte nog niet gevonden. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een ketting en oorbellen (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cresta schreef:



    Deze heb ik, (:


    die gaat toch heel snel kapot? Die had een vriendin van mij


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Echt een jaar geleden had ik uilenoorbellen gekocht, en laatst een uilenketting. Maar ik heb hem gewoon gekocht omdat ik hem echt ontzettend gaaf vond, en toen wist ik nog niet eens dat ze in waren(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    Let it come and let it be

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    al lang, zo'n uilenketting uit de claire's, met allemaal verschillende kleuren. (:


    Save me from myself.

    Ik heb er geen, maar als ik een leuke betaalbare ketting tegen zou komen zou ik hem wel willen (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Voiceless schreef:
    Nog niet, wel op zoek maar ik heb de perfecte nog niet gevonden. :'D


    Nu wel, ik was vanmiddag op de rommelmarkt. Ze hadden een zilveren uiltje met groen, als je de vleugeltjes open doet zit een klokje. Net zoals de fto in het beginbericht, maar dan net anders. Liefde. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een ketting met een uil die een klokje als buikje heeft. Maar ik heb gewoon iets voor klokjes aan een ketting.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.