• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    Yeah nou wel xd
    maar ikga xxx


    On wednesdays we wear black

    HurtedHeart schreef:
    Kan je nu niet anders de RPG niet beginnen je bent er nu en morgen ochtend misschien ook nog? :D


    -

    *doorzoekt weheartit, kan geen foto vinden*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heet trOuwens HurtedHeart met een RRRR geen NNN :P want mijn link gaat nu verkeerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als de RPG er is, zet je dan link in de beginpost? 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nu zwaar aan het twijfelen welk ras o.o
    Want als ik drie rollen neem ga ik ze wss verwaarlozen xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Ik ben nu zwaar aan het twijfelen welk ras o.o
    Want als ik drie rollen neem ga ik ze wss verwaarlozen xd


    Neem iets waar er nog niet veel van zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Zorah, bijnaam is meestal Zo
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17, haar verjaardag is op 13 mei
    Soort: Cornu
    Extra: Haar vleugels zijn helwit van kleur. Ze houd van vliegen en dat is dan ook een uitlaatklep voor haar, als ze tot rust wil komen vliegt ze een lang stuk. Als ze terugkomt, is ze gekalmeerd. Ze heeft haar eigen pijl en boog waar ze erg goed mee is, maar die gebruikt ze alleen als het nodig is. Ze is vaak in het bos en als ze vliegt is dat vaak over de bergen of de zee. In het bos heeft ze ook haar eigen paard, hoewel ze zelf vind dat ze niet van haar is. Zorah zegt altijd dat Fay, zoals ze de lichtbruine merrie genoemd heeft, alleen van Fay zelf is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Naam: Raveny. Bijnamen zijn vaak Raven of Rave.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16, haar verjaardag is op 2 december.
    Soort: Interius
    Uiterlijk:
    Extra: Raveny vind de winter eigenlijk wel fijn. Ze is gek op sneeuw en ijs. Maar ze heeft desondanks een grote hekel aan de koningin omdat die de andere seizoenen heeft afgenomen van de andere bewoners van het eiland, en ze hoopt dat de betovering verbroken word. Dan zal de winter wel haar favoriete seizoen blijven. Toen ze veertien was kon ze alleen in een zwaluw veranderen en in dit dier verandert ze nog altijd graag. Ook de lynx is een van haar favoriete vormen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aangepast *O*


    -

    Naam: Liam Ethan Lucter
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Soort: mens
    Uiterlijk:


    Extra: Liam komt net op het eiland wonen.

    Endure schreef:
    Als de RPG er is, zet je dan link in de beginpost? 8D

    Of course *O*


    -

    Naam: Adeleide.
    Geslacht: Ze is vrouwelijk.
    Leeftijd: Rond de 18.
    Soort: Sirene.
    Uiterlijk: Zie foto.
    Extra: Adeleide heeft zo'n erge hekel aan de konining en Adeleide wilt het liefst dat ze verdwijnt - Adeleide haat winters en ze wilt het liefst dat het weer lente of zomer wordt. Adeleide is het meest op het land te vinden. Niemand weet echt hoe ze is ze heeft namelijk verschillende karakters, ze heeft voornamelijk woedeaanvallen als ze niet krijgt wat ze wil krijgen maar ze kan ook heel lief zijn en vrolijk.

    Dit is een absoluut nutteloos abo-bericht. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.