• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    Look in tha beginpost people *O*


    -

    Naam: Iris
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 20
    Soort: ik heb eigenlijk geen idee wat die andere zijn. D:dus ik ga maar voor mens :3
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is een dapper slim meisje.Ook word ze snel jaloers . Ze leeft thuis samen met haar vader en zieken moeder.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 16:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vraagje: wat voorn wezens zijn dat eigenlijk :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Abigail Green.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 22.
    Soort: Dulcis.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is een pittige tante, I warn you.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Naam: Dream Amalys
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Soort: Sanguis


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Veralynn
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Soort: Sirene
    Uiterlijk:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik hen nog wat dingen toe gevoegd ;3

    RainbowDay schreef:
    Naam: Iris
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 20
    Soort:mens :3
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is een dapper slim meisje.Ook word ze snel jaloers . Ze leeft thuis samen met haar vader en zieken moeder.Haar oma(van de vaders kant) was een Sirene. Haar vader erfde de mensen-gen. Haar vader zei altijd dat ze meer op haar oma leekt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nog nooit RPG gedaan en volgens mij ben ik er echt barslecht in haha, daarom maak ik nooit een personage.. alleen heb ik de neiging om een Sirene of Interius personage te maken. Ik weet het, als ik niet eens meedoe dan leer ik het ook niet.. ohwell ik denk er nog even over na. x']

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:51 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Naam: Rue
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 13
    Soort: Interius
    Uiterlijk:


    Extra: Rue is jong en snel bang.Ze leeft thuis met haar moeder, vader en broertje van 6. Ze kan veranderen in Witte panter.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @RainbowDay
    Lees Interiusbeschrijving en kijk naar de leeftijd van Rue :3


    -

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:12 ]


    -

    .


    -

    Naam: Mischa Guerra
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    Soort: Sanguis
    Uiterlijk:


    Extra: Mischa komt oorspronkelijk uit een heel ander land - Frankrijk. Zijn grootouders verhuisden toen de Koningin aan de macht kwam, maar Mischa zelf wilde het eiland opzoeken waar hij vandaan kwam.
    Als Mischa boos is, kan hij erg angstaanjagend overkomen. Voor de rest is hij de doorsnee Sanguis: aantrekkelijk, maar erg intimiderend.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:34 ]


    -

    Naam: Nairawen Falëya
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Soort: Dulcis
    Uiterlijk:


    Extra: Nairawen vindt haar vrijheid belangrijker dan wat dan ook. Ze zal zich nooit aan iemand binden, of het nu in de vorm van vriendschap, een baas of een relatie is. Zoals alle Dulcis' kan ze zomaar razend worden, en velen gaan haar dan ook liever uit de weg. Ook als ze 'rustig' is kan ze nog behoorlijk temperamentvol overkomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:12 ]


    -