• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    Jah iknow, maar ik haal die altijd door elkaar xd
    Nja, dan weet ik het niet


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik denk dat ik het topic zondagavond open.
    Morgenavond moet ik namelijk werken tot half 6 's ochtends, en zondagmiddag ben ik op de verjaardag van mijn oma.
    Beetje lullig als ik het begin van mijn eigen RPG mis :'3


    -

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Shift+Alt

    Haha, nu heb ik van alles wel maar 1, maar kan ik nog steeds geen trema's, etc.
    *gaat vanalles uitproberen*


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    Haha, nu heb ik van alles wel maar 1, maar kan ik nog steeds geen trema's, etc.
    *gaat vanalles uitproberen*


    Is je toetsenbord per ongeluk van amerikaans naar nederlands gezet?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Geen idee.
    Hoe zie je dat? (cat)

    Never mind.
    Opeens wist ik weer waar dat stond :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:54 ]


    -

    Het maakt geen verschil..
    Nou ja, ik zoek wel iets op ofseu, zo ben ik nog uren bezig.


    -

    Amycus schreef:
    Geen idee.
    Hoe zie je dat? (cat)

    Never mind.
    Opeens wist ik weer waar dat stond :3


    Is alles nu weer goed? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Alissa Mortelia Ametileus
    Geslacht:vrouw
    Leeftijd: 19 jaar
    Soort: sanguis
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/17142858
    Extra: bloedmooi, maar heel dodelijk als ze de kans krijgt met haar prooi te spelen grijpt ze de kans .ze is niet alleen maar gemeen ze is aardig en zelfs een tikkeltje verlegen maar dat ziet haast nooit iemand van haar.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 22:07 ]


    On wednesdays we wear black

    ja doe er maar 1 xD


    On wednesdays we wear black

    Foto is niet working :'3


    -

    ja ikzie het xd ik probeer even wat anders xd


    On wednesdays we wear black

    ik heb even gw de link neergezet wan anders dan doet hij het niet xD


    On wednesdays we wear black

    2 jongens rollen ;)

    Naam: Cameron
    Bijnaam: Cam
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 16
    Soort: Sirene
    Uiterlijk: hij heeft zwart haar dat meestal door de war lijkt. Zijn erg bruin getinte huid staat prachtig bij zijn chocolade bruine ogen. Zijn sixpack is ook te zien door zijn Shirtje. Hij is sterk gebouwd, maar ook niet te breed. Hij is nu 1.82.
    Extra: Cameron kan onwijs goed luisteren. Alleen mensen luisteren het liefst naar hem. Hij kan prachtig zingen zijn stem is uniek. Zelfs andere Sirene's vinden dat hij beter zingt. Zijn stem is mooier dan de andere Sirene's hij is ook de persoonlijke zingen van de koningin. Dit doet hij met tegenzin. Cameron zou nooit een geheim doorvertellen en liegt niet snel. Als het met doet hij het wel. Hij is ook 1 van de weinige Sirene's die van het Meersman zijn houden.

    Naam: Jake
    Bijnaam: Jakie, J
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    Soort: Mens
    Uiterlijk: zijn bruine haar staat goed bij zijn egale huidskleur. Zijn goude ogen staat leuk bij zijn gezichtsbouw. Zijn kraamkliniek is mooi en stevig. Zijn spieren zijn tot elk spiertje te zien. In zijn witte V-Hals zijn zijn spieren mooi zichtbaar. Hij is 1.90
    Extra: Hij is erg blij met zijn uiterlijk. Hij is nogal ijdel en dat laat hij ook zien. Vele harten heeft hij gebroken. En vrouwen worden aan zijn voeten geworpen. Hij is niet snel bang. Zelfs de dood is niet beangstigend. Als hij dood gaat gaat hij het lachend tegemoet. Hij is zeker geen zwartkijker. Hij haat de koningin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @Discovery
    Look at the story, he is working *O*

    *gaat nieuwe persoontjes er ook bij zetten*


    -

    Kan je nu niet anders de RPG niet beginnen je bent er nu en morgen ochtend misschien ook nog? :D


    I'm finally back, Finally after a Year break