• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Edhelia schreef:
    (...)
    Ik ben vorig jaar echt maar net overgegaan, bespreek geval
    En nu sta ik er alweer heel slecht voor dus dat moet echt verbeterd worden
    *Vraagt zich af hoe ze dat in godsnaam gaat doen als haar bureau in de gang staat*

    Dan zou ik inderdaad gewoon meedoen in juli/augustus, want dan heb je toch geen school. (:
    En je vraagt er gewoon om dat ik het nu ga vragen: waarom staat je bureau in de gang?


    Felix

    Over de 11K heen (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Dan zou ik inderdaad gewoon meedoen in juli/augustus, want dan heb je toch geen school. (:
    En je vraagt er gewoon om dat ik het nu ga vragen: waarom staat je bureau in de gang?

    Omdat mijn kamer een nieuwe vloer krijgt, behang en verf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    (...)
    Omdat mijn kamer een nieuwe vloer krijgt, behang en verf

    Handig om dat tijdens school te doen. :')


    Felix

    Weet je wat helpt als je steeds je woordenaantal checkt? Een briefje over het aantal plakken (bij word en acrobat bijvoorbeeld). Ik heb dat nu en het motiveert wel om met zoveel mogelijk woorden te eindigen als je het plakkertje er weer voor weg haalt. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    net pas wakker, ik zat gisteren nog tot half drie op de computer


    Ordo ab Chao

    Ik heb vandaag niet echt veel tijd om te schrijven, mijn vriend is er en vanavond is de fiftiespartij van Annick! (pukkelxding)


    Your make-up is terrible

    Wacht, wordt de novel writing month ook in augustus en juli gehouden? Leuk! :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Wacht, wordt de novel writing month ook in augustus en juli gehouden? Leuk! :]


    Echt? :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oppugno schreef:
    Wacht, wordt de novel writing month ook in augustus en juli gehouden? Leuk! :]


    Dat heet Camp NaNo. Als het goed is staat er een linkje op de nano site zelf onder More from OLL (for those who don't know OLL: The Office of Letters and Light, de organisator van NaNoWriMo en bijvoorbeeld Script Frenzy ^^)

    Ik ben van plan die ook te gebruiken voor mijn drieluik over vier personage die op een magische school zitten. Dan kan ik juli/augustus gebruiken voor de eerste twee delen en november voor het derde deel XD Dan heb ik september en oktober om de twee verhalen af te maken en kan ik beginnen aan het derde deel. En dan in juli 2013 kan ik beginnen aan het huurmoordenaarsgilde ding xD En augustus 2013 aan het vervolg op het verhaal wat ik aan het schrijven ben xD Denk ik:W Heel logisch xD


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    6500 woorden (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Net 1000 woorden geschreven in write or die. Allemaal weg. ;c


    comfort in c h a o s

    Snatcher schreef:
    (...)

    Dat heet Camp NaNo. Als het goed is staat er een linkje op de nano site zelf onder More from OLL (for those who don't know OLL: The Office of Letters and Light, de organisator van NaNoWriMo en bijvoorbeeld Script Frenzy ^^)

    Ik ben van plan die ook te gebruiken voor mijn drieluik over vier personage die op een magische school zitten. Dan kan ik juli/augustus gebruiken voor de eerste twee delen en november voor het derde deel XD Dan heb ik september en oktober om de twee verhalen af te maken en kan ik beginnen aan het derde deel. En dan in juli 2013 kan ik beginnen aan het huurmoordenaarsgilde ding xD En augustus 2013 aan het vervolg op het verhaal wat ik aan het schrijven ben xD Denk ik:W Heel logisch xD

    Oh, handig! Daar ga ik denk ik ook aan meedoen =]

    @Austen: Dat is echt heel kut =o En als je een pagina teruggaat, staat ie er dan weer?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik doe er ook aan mee (: Alleen het lukt nog niet echt, haha!


    Believe in yourself.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, handig! Daar ga ik denk ik ook aan meedoen =]

    @Austen: Dat is echt heel kut =o En als je een pagina teruggaat, staat ie er dan weer?

    Nee. Dan staat er gewoon een compleet leeg vak.


    comfort in c h a o s