• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Austen schreef:
    (...)
    Nee. Dan staat er gewoon een compleet leeg vak.

    Oh, ik haat het als internet dat soort dingen doet!
    Arme jij!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Oh, ik haat het als internet dat soort dingen doet!
    Arme jij!

    Ik ga de woorden er gewoon bijtellen en ze een andere keer opnieuw schrijven. Nog 1000 woorden vandaag en dan heb ik mijn doel gehaald. >.<


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Nee. Dan staat er gewoon een compleet leeg vak.

    Oh, dat is kut =o

    Ik heb nu btw 10469 woorden!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kan me eigen dus echt niet aan het schrijven zetten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Ik kan me eigen dus echt niet aan het schrijven zetten

    Gebruik Write or Die, het werkt echt!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    God, wat wil ik mezelf vandaag in mijn gezicht slaan. Maar een 100tal woorden op papier gekregen


    Ordo ab Chao

    *vloekvloekvloek*
    Alweer nul woorden.
    Ik loop een beetje vast. Redelijk suf om al in zo'n vroeg stadium vast te zitten. (x


    Felix

    Joyable schreef:
    Weet je wat helpt als je steeds je woordenaantal checkt? Een briefje over het aantal plakken (bij word en acrobat bijvoorbeeld). Ik heb dat nu en het motiveert wel om met zoveel mogelijk woorden te eindigen als je het plakkertje er weer voor weg haalt. :3


    Ik schrijf in een of andere Microsoft Works Tekstverwerker. Het lijkt net een heel oude versie van Word, en er staat geen woordenteller onderin, dus ik kan niet zien hoeveel woorden ik schrijf. En dat is inderdaad wel goed, want anders concentreer ik me veel te veel op het aantal woorden, in plaats van het verhaal zelf. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik las net een stukje terug. En ik word er wel een beetje ongelukkig van. Het is echt slecht geschreven (no_chears)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik heb gisteren niet geschreven en kan vandaag ook niet schrijven ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik doe ook mee. Al loop ik nu wel 4 dagen achter en zit ik wss nog niet eens op de 1000 woorden. ): Ik heb in ieder geval wel een heel verhaal in mijn hoofd dus dat zal wel goed komen. (:


    Onnellissuus Maanpaossa

    Eurydice schreef:
    Ik las net een stukje terug. En ik word er wel een beetje ongelukkig van. Het is echt slecht geschreven (no_chears)


    Dat van mij is ook echt verschrikkelijk. Maar het hele punt van NaNoWriMo is dat je het verhaal op papier zet zonder het meteen te gaan verbeteren, dus ik doe heel erg mijn best om geen stukjes te gaan nalezen. Ik weet zeker dat ik me dan niet in zal kunnen houden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat van mij is ook echt verschrikkelijk. Maar het hele punt van NaNoWriMo is dat je het verhaal op papier zet zonder het meteen te gaan verbeteren, dus ik doe heel erg mijn best om geen stukjes te gaan nalezen. Ik weet zeker dat ik me dan niet in zal kunnen houden. :'D

    Oh, gelukkig. Want die van mij is ook oerslecht =P

    Bij Word 2007 kan je trouwens met de instellingen ook het woordenaantal verbergen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, gelukkig. Want die van mij is ook oerslecht =P

    Bij Word 2007 kan je trouwens met de instellingen ook het woordenaantal verbergen!


    Ja? Nou ja, ik heb nu mijn aantekeningen in het gewone word staan, en ik schrijf in dat andere programma. Zo kan ik het mooi gescheiden houden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shit. Ik was van plan om tussen elf en één zo veel mogelijk te schrijven, maar het is nu één uur geweest en ik heb nog geen enkel woord. Waarom gaat de tijd zo snel? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan