• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:42 ]

    Ach.. Iedereen kon weten dat zij nooit samen zouden 'oud worden' om het zo maar te zeggen. Trouwens, die Bieber is pas 17? Of wat ook... Die gaat echt niet van deze leeftijd zich al zo hard binden, hoor. Die gaat nog willen genieten van zijn jonge leeftijd/vrijheid. Dus als Selena dat nu niet had gedaan, had Justin het wel gedaan, alleen misschien wat later...

    Whatever, niet dat hun relatie mij interesseert of zo... :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dashing schreef:
    (...)

    Dan moet ik in de zee springen. (no_chears)


    Haha, succes :'D

    Eastwick schreef:
    Oké, hier geloof ik dus niks van. Ik denk echt niet dat Selena Justin daarom zomaar zou dumpen. Ik hoop dat 't gewoon een gerucht is en zo ja, dat ze dan eens ophouden met die roddels over break-ups etc. Laat die twee gewoon samen gelukkig zijn :3

    Eastwick schreef:
    Oké, hier geloof ik dus niks van. Ik denk echt niet dat Selena Justin daarom zomaar zou dumpen. Ik hoop dat 't gewoon een gerucht is en zo ja, dat ze dan eens ophouden met die roddels over break-ups etc. Laat die twee gewoon samen gelukkig zijn :3

    Eastwick schreef:
    Oké, hier geloof ik dus niks van. Ik denk echt niet dat Selena Justin daarom zomaar zou dumpen. Ik hoop dat 't gewoon een gerucht is en zo ja, dat ze dan eens ophouden met die roddels over break-ups etc. Laat die twee gewoon samen gelukkig zijn :3

    Eastwick schreef:
    Oké, hier geloof ik dus niks van. Ik denk echt niet dat Selena Justin daarom zomaar zou dumpen. Ik hoop dat 't gewoon een gerucht is en zo ja, dat ze dan eens ophouden met die roddels over break-ups etc. Laat die twee gewoon samen gelukkig zijn :3

    Ehm, Filly waarom zet je vier keer precies dezelfde reactie neer? En volgens mij genruiken die twee elkaar alleen maar


    Physics is awesome

    Dashing schreef:
    (...)

    Nee het moet voor het einde van dit jaar dan.. en ik moet echt helemaal zegmaar.


    Oké, succes dan. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eyes schreef:
    Ehm, Filly waarom zet je vier keer precies dezelfde reactie neer? En volgens mij genruiken die twee elkaar alleen maar


    Dubbelpost denk ik xd

    Beastcrash schreef:
    Ze dumpt hem vanwege geruchten?
    Klinkt als een gerucht. :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ha, bij het wordt 'keihard' wist ik al meteen dat dit niet echt is ;)


    The soul needs autumn.

    Stiekem vind ik dit hilarisch. Meer kansen voor Beliebers.. Arme Justin.


    live the life you love

    Beastcrash schreef:
    Ze dumpt hem vanwege geruchten?
    Klinkt als een gerucht. :')


    Save me from myself.

    Annwfyn schreef:
    Ze heeft verstand gekregen Ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Och och, en hij wou nog wel kindertjes met haar :'D


    ars moriendi