• Naam meisje:
    Welke beroemdheid*:
    Leeftijd meisje:
    16+, ja/nee:
    Idee, als je geen idee hebt dan duurt het langer voordat je One Shot online staat:

    *Je kan kiezen uit;
    One Direction.
    Justin Bieber.
    Twilight personen.
    Harry Potter personen.

    Warning; ik schrijf als ik inspiratie heb!
    Neem een abo, want dat bespaart mij de moeite om iedereen te waarschuwen.

    De story staat hier.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:12 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    No one? :')


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam meisje: Sandra
    Welke beroemdheid: Harry Potter (omdat het grappig is :3)
    Leeftijd meisje: 15
    16+, ja/nee: Maakt mij niet uit, waar je maar zin in hebt.
    Idee, als je geen idee hebt dan duurt het langer voordat je One Shot online staat: Sandra is een meisje dat mentaal helemaal opengebarsten is. Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aan moet, ze haat het leven, niks voelt goed, alles zit haar in de weg. Ze staat op de rand van zelfmoord. Gelukkig komt dan op dat moment een jongen in haar leven die het allemaal een stuk makkelijker maakt.

    (woot. Life story O_o)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam meisje: Severina
    Welke beroemdheid*: Niall Horan.
    Leeftijd meisje: 16.
    16+, ja/nee: 16+
    Idee, als je geen idee hebt dan duurt het langer voordat je One Shot online staat: iets met een vakantie of zoiets bij het strand.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam meisje: Violeta
    Welke beroemdheid*: Harry Styles
    Leeftijd meisje: 17
    16+, ja/nee: nee
    Idee, als je geen idee hebt dan duurt het langer voordat je One Shot online staat: Violeta is achtergronddanseres ofzo, en dan ontmoeten ze elkaar daar. :')
    xx


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Naam meisje: Ine
    Welke beroemdheid*: Louis Tomlinson
    Leeftijd meisje: 19
    16+, ja/nee: Kies.
    Idee, als je geen idee hebt dan duurt het langer voordat je One Shot online staat Louis en de andere zijn op reis in Spanje waar ze haar zien optreden op de straat met haar gitaar. Ze heeft het niet breed thuis dus gaat ze bijverdienen als straatmuziekkante. Louis doet er alles aan om haar te vinden want het was liefde op het eerste gezicht. Wanneer hij haard vind doet ze heel hard-to-get omdat ze weet wie hij is en dat ze zich schaamt omdat ze arm is, ondanks is ze toch onmiddellijk smoor op hem.


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam meisje: Dilara
    Welke beroemdheid: Harry Styles
    Leeftijd meisje: 15
    16+, ja/nee: Mag je zelf kiezen natuurlijk. (:
    Idee: Ze ontmoeten elkaar in een milkshake shop - Milkshake City - en ze raken aan de praat. Hij vraagt haar mee naar de kermis en dan gaan ze daarheen, ze zoenen en knuffelen enzo, blabla. Ik weet niet haha, maar dit is alvast een klein ideetje. (:

    Alvast bedankt. x


    We accept the love we think we deserve.