• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    Ik blijf relaxed zitten, terwijl iedereen van de klas wegloopt.
    'Zo ik neem aan strafwerk,' mompel ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Ik knikte begrijpend. Ergens snapte ik hoe die jongen zich moest voelen. In de laatste paar weken had het vampierdom me zo hard gefascineerd, dat ook ik het af en toe jammer vond dat ik niet gemerkt was. "Ik begrijp hem", zei ik met een spijtige glimlach. "Maar je zei dus dat je al een paar keer was binnengedrongen. Heb je toevallig niet een meisje tegengekomen? Haar naam is Hannah Pearson." In gedachten kruiste ik mijn vingers. Ik wilde haar zo graag vinden.


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile
    Spaans, dat heb ik. Ik loop snel achter Junipa aan voordat ik weer de weg kwijt raak.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [hé Fae; kun je me er even weer aan herinneren wat er op die tekening staat? :d

    Myth
    Ik loop samen met Clyde naar de kleedkamers. "Je bent best goed in schermen", geef ik met een glimlach toe.


    And in that moment, we were infinite.

    Damian Vylore

    Ik kijk Arléne met een glimlach aan. "nee hoor, ga maar 4 rondjes rennen" Grijns ik. En kijk haar uitdagend aan.

    Amber
    Ik zuchtte diep. 'Nee sorry. Ik ben verschillende meisjes tegen gekomen. Maar ik ken er maar een paar bij naam. Het zou heel goed kunnen dat ze daar is.' Zei ik glimlachend.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Arléne McCarthy
    'Vier fucking rondjes?' vraag ik.
    O slim om dat te zeggen, dus niet.
    'Zelfs strafwerk is leuker, zelfs naar de domste film ooit gaan is leuker,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damian Vylore

    "wacht ik heb een beter idee, meld je morgen maar bij mijn kamer[/b] Verander ik mijn gedachten. En kijk haar uitdagend aan.

    [ik moet nu gaan, morgen ben ik er weer]

    [Ghehe, sure. Ze heeft een opengeslagen boek getekent, met op de zichtbare pagina de tekst Er was een een keizerin die een oorlog verloren had. Maar de keizerin had een dochter. En niemand heeft gezien dat Junipa hem neerlegde, trouwens.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Harry
    Ik haalde mijn schouders op en probeerde het me niet aan te trekken. Toen kreeg ik een glimlachje op mijn gezicht. "Als jij en je vriend Dream nog eens van plan zijn om binnen te breken, mag je me gerust uitnodigen", stelde ik voor.


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    Ik loop flink door naar het lokaal Spaans. Net voordat de bel gaat zijn we binnen en opgelucht laat ik me in een stoel vallen. Rustig begin ik mijn boeken op tafel te leggen. Dawn is een aardige lerares, voor haar wil ik best opletten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Bye, Captivity]
    Arléne McCarthy
    'Dat klinkt zo...fout,' zeg ik.
    Ik trek mijn wenkbrauw omhoog en moet mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.

    Clove McCarthy
    Wat heeft Arléne nu weer uitgespookt? Ik begin me zorgen te maken om mijn zus, maar probeer me te laten geloven dat het goed met haar gaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik knikte. 'Zal ik doen. Als je wil, kunnen we nu wel naar binnen gaan? Dream heeft net een nieuw boek, dus die is daar nog wel even zoet mee.' Zei ik glimlachend.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dawn Morena
    Als alle leerlingen in de klas zitten begin ik met de les.
    "Vandaag leer ik jullie hoe je je voor moet stellen in het Spaans. Ik zal het even voordoe"
    Me Ilamo Dawn Morena
    Yo tengo treinta años
    Me gusta gatos
    Me ne gusta jugar de fútbol"

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:28 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Blake
    Ik pakte tas die naast mijn bureau op en stopte mijn spullen erin. Net toen ik het lokaal wilde verlaten, viel mijn oog op een dichtgevouwd vel papier dat op de hoek van de bureautafel lag. Nieuwsgierig vouwde ik het vel open en een tekening van een opengeslagen boek kwam tevoorschijn. De tekst 'Er was een een keizerin die een oorlog verloren had. Maar de keizerin had een dochter.' stond op de opengeslagen pagina geschreven. Ik schoot in de lach en schudde mijn hoofd. Geweldig, alleen had degene die dit getekende had geen naam achtergelaten. Daar zou ik de volgende les eens onderzoek naar doen.


    And in that moment, we were infinite.