• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Etoile Aberna
    'Me Ilamo Etoile
    Yo tengo cuatroce años
    Me gusta mucho libro
    Me ne gusta nada personas' mompel ik automatisch. Ik ben half Spaans dus dit is makkelijk voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn Morena
    Ik hoor Etoile mompelen hoe ze heet, hoe oud ze is en waar ze wel en niet van houdt.
    "Goedzo Etoile.Zou je dat hardop kunnen herhalen voor de klas" zeg ik.
    Ik zie haar verschrikt op kijken en rood worden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Als ik twee gestaltes zie, loop erop af en doe mijn haar warrig. Ik herken Amber en ergens ben ik blij dat ik een zonnebril heb waardoor je mijn ogen niet kan zien-Die Amber zeker weten zal herkennen.
    'En wat zijn jullie van plan?' vraag ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    'Graag.' Zei ik en ik pakte zijn hand vast en trok mezelf omhoog. Ookal was ik hier vaak geweest. Nog steeds was ik niet geschikt om een Fledgling te zijn. Mijn gymkunsten lieten dat nu ook weer zien. Ik keek even achter me en zag Clove aan komen lopen. 'We kunnen beter even wachten. Clove wil ons nog wel eens verraden.' Zei ik tegen Harry. 'Clove alsjeblieft, niet weer.' Zei ik zuchtend.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:39 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik grinnik even om Etoile en mompel dan mijn eigen naam, leeftijd en de rest van het rijtje.

    [Ja ik spreek geen Spaans x.x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Ik kom jullie niet verraden, want dan raak ik zelf ook in de problemen. En bovendien moet ik het goedmaken met de mensheid,' zeg ik.
    Wanneer leert Amber dat Fledglings topgehoor hebben en goede ogen, zodat ze heel goed in het donker en van ver weg kunnen zien?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Verbaasd kee ik van Clove naar Amber en terug. "Ben je bevriend met die halfwas?", fluister ik Amber toe en zeg dan luidop: "Sorry, maar we wilden heel graag de school bezichtigen." Ik hoopte dat de beleefde aanpak werkte.


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile
    Ik kijk verschrikt op en wordt rood als de lerares vraagt of ik het wil herhalen, hardop, voor de hele klas. Dit durf ik niet. No way dat er nog een fatsoenlijk woord uit mijn mond komt als ik het hardop voor de hele klas moet zeggen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik heb Spaans al voor het tweede jaar op school]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Door over de Oostmuur te klimmen?' vraag ik.
    Een beleefde aanpak werkt niet, mij houd je niet voor de gek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Zeg, wil Dawn misschien Junipa's mentor zijn?]
    Junipa
    'Ga nou maar, Dawn is echt heel aardig,' fluister ik met een bemoedigend glimlachje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amber
    Ik keek Clove bedenkelijk aan. Ze kon nog wel van pas komen. Ik had Dream nu immers niet die de school zowat uit zijn hoofd kende. 'Oke, sorry dan Clove, dat ik he niet vertrouwde net.' Zei ik glimlachend. Ik keek naar Harry. 'Vrienden is een groot woord, maar er is een begin.' Fluisterde ik glimlachend terug.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Ja hoor]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik spreek ook geen Spaans, als ik iets uit de tekst haal is het omdat het op het Frans (of Duits of Engels) lijkt

    [Yay!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.