• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Futbol xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Harry
    God, dit meisje houdt wel van een beetje actie. Ik grijp mijn jas die ik om de leuning van de stoel heb heengeslagen en sta op. "Waar wachten we nog op?" Ik reik haar mijn hand aan om haar recht te trekken.


    And in that moment, we were infinite.

    [Het is echt Spaans en ik heb het niet eens opgezocht]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Nee ik geloof je wel, maar het klinkt grappig ^^
    *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amber
    Ik grinnikte en pakte zijn hand om vervolgens weer recht te gaan staan. 'Ik ben klaar.' Zeg ik grinnikend. Samen lopen we de Starbucks uit, richting The House of Night.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    Inplaats van naar mijn les te gaan, loop ik naar mijn kamer. Ik doe mijn jas aan en mijn zonnebril op. Ik verberg mijn Mark.Ik loop naar buiten, naar de Oostmuur en loop zo The House of Night uit. Ik loop richting het winkelcentrum naar deStarbucks.


    [Welk mens wil Clove tegekomen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Ik was niet gewend zulke dingen te doen, maar nu ik me de laatste tijd meer in het vampierdom stortte, leken deze dingen vaker en vaker te gebeuren. Ik keek stiekem opzij naar Amber. Aangezien het niet meer de eerste keer was voor haar, vond ze het waarschijnlijk niet zo spannend als ik.


    And in that moment, we were infinite.

    [Amber gaat net samen met Harry naar The House of Night ^^]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Mijn naam is Dawn, ik ben dertig jaar, ik hou van katten en niet van voetbal, vertaal ik in mijn hoofd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [je kunt helpen mij & Joyce in THoN binnen te sneaken :p]


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Voor the House of Night bleef ik stil staan. 'Hier is het. We kunnen via die boom de muur over komen.' Leg ik hem uit terwijl ik naar de boom wijs, de boom die ik nu al een paar keer beklommen had.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clyde
    'dankje' zeg ik tegen Myth en kleed me snel om. De volgende les is spaans, iets waar ik een ramp in ga zijn. Nadat ik in het lokaal ga zitten begint ze snel genoeg met de les. Het beetje dat ik heb meegekregen is dat haar naam Dawn Morena is, ze 30 jaar is en iets met voetbal spelen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:36 ]

    [Lolz wait dan laat ik Clove ff koffie kopen en dan komt ze weer naar HoN]

    Clove McCarthy
    Ik koop koffie en loop dan met mijn koffie richting The House of Night. Ik moet het goed maken met die mensen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Pfft, waarom heeft Latijn zoveel rijtjes?!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Harry
    Die uitdaging staat me wel aan. Als eerste spring ik omhoog om zo de laagste tak met mijn handen vast te pakken. Ik trek mijn lichaam op en zwaai mijn benen over de dikke tak. Galant bied ik Amber een hand aan om haar op te trekken. "Een handje nodig?"


    And in that moment, we were infinite.