• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik heb dat nog nooit gedronken & good luck with your sis c=

    Harry
    Ik hoorde Amber de vraag stellen en bedacht meteen dat ze hier wel moest zijn. Die vampierprofessor aan The House of Night in Londen had het me verzekerd. "Ze is naar hier overgeplaatst", probeerde ik. Misschien had Clove iets aan die informatie.


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile
    Ik glimlach als ik te horen krjg dat ik het goed heb gedaan. Ik laat mijn gedachten langzaam afdwalen. Dit keer niet naar mijn oma, maar mijn ouders. Ze hebben mij dan wel achtergelaten toen ik een baby was. maar ze betekenen toch heel veel voor mij. Want ze lieten me in goede handen achter en ochten mij later weer op. Ik werdt gemerkt toen ik met mijn oma een dagje bij ze was. Ik was zo bang dat ze het niet zouden accepteren, maar niks van dat. e brachten me zo snel mogelijk naar hier.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Ik moet nu echt gaan, want Arléne heeft problemen,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Ik zeg Clove gedag en wend me tot Amber. "Wat denk je, proberen we het nog eens?" vraag ik met een knikje richting de boom.


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik knikte. 'Succes.' Zei ik nog glimlachend en keek naar Harry. Ik had een gevoel alsof ze ons niet ging verlinken. Maar ja. Al deed ze dat wel. Ik had toch al problemen volgesmij, dus dit kon er ook nog wel bij. Ik knikte. 'Ze is daar vast wel.' Zei ik en ik liep weer naar de boom.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:01 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Zeven jaar, denk ik. Zeven jaar sinds ik mijn moeder voor het laatst zag. Zou ze weten dat ik een fledgling was? Waarschijnlijk niet, ik en oma hadden geen contact meer met haar en van wie zou ze het anders moeten horen? Junipa is niet de naam die zij me had gegeven. Damn, ik heb echt hoofdpijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:06 ]

    Harry
    "Ik hoop het", mompelde ik, waarna ik haar de boom terug in hielp en kroop Amber vervolgens achterna. Eenmaal ik op de muur zat keek ik met een grote glimlach uit over de omgeving. Dit was echt spannend.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:03 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Arléne McCarthy
    Zonder toestemming of wat loop ik weg naar mijn kamer. Ik trek normale kleren aan en dwaal wat door de gangen als ik Clove zie.
    'Arléne,' zegt Clove blij.
    Ik knuffel haar en zie dat ze zeker weten heeft gespijbeld.
    'Ik moet me morgen melden in de kamer van Damian, dacht ik,' zeg ik zacht.
    'Dat klinkt zo...fout,' zegt Clove.
    'Dat dacht ik ook,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clyde
    ik volg nog steeds niks van Spaans. Maarja dat is voor een andere keer. In mijn hoofd begon zich een ritme te vormen. Er verschenen lijnen op een stuk papier. Al snel stond het blad half vol met tekeningen die samen een geheel vormen. Ik bekijk het resultaat en zet snel mijn signatuur in een hoek. Dat is een sierlijke C en een sierlijke H door elkaar. Mijn gedachten gaan verder dan tekenen en muziek componeren. Ik schrijf er nog een stukje bij.

    (op de tekening staat een golvende muziek balk met noten in het ritme wat hij in zijn hoofd had. Daarbij staat een gitaar, als instrument onder hij dat het liefste bespeeld. Verder staan er nog wat versiersels. De tekst is: U vroeg of ik een speciale hobby had.)

    Amber
    'Oke, nu maar hopen dat niemand ons opmerkt. Want anders staan we zo weer buiten en zijn we weer terug bij af.' Zei ik en ik liet me van de muur af glijden en sprong het laatste stukje weer en kwam op de grond terecht.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Oké, klaar. Ik steek mijn hand op. 'Mevrouw, mag ik misschien een aspirine halen?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Harry
    Ik volgde Ambers voorbeeld en liet me ook van de muur afzakken. "Wijs jij de weg maar, want je kent het hier beter dan mij."


    And in that moment, we were infinite.

    Dawn Morena
    'Ga maar' zeg ik tegen Junipa.
    Toch een beetje ongerust. als Fledglings ziek worden worden ze niet meer beter, dan gaan ze dood.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ik ben weg, mijn moeder heeft me zowat vermoord omdat ik nog op mijn bezig ben. Sleepie sleepie everyone!]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one