• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Amber
    Ik slikte even. Het was best heftig. 'Wauw. Als ze jou niet meer wil zien, zou ik dat echt niet snappen. Je kan trots zijn op wat je hebt gedaan.' Zei ik glimlachend.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Harry
    Verlegen glimlachte ik om haar compliment. "Ik hoop het ook, maar om daar achter te komen, moet ik haar wel eerst zien te vinden."

    Myth
    Ik zat op een baal hooi in de stallen. Mijn paard Peregrine hinnikte luid en duwde zijn flank tegen me aan als teken dat hij aandacht wilde. Ik legde het boek opzij en liet mijn hand over zijn witte vacht gaan. "Heb je honger, lieverd?" Het paard antwoordde door enthousiast met zijn hoeven te trappelen. Ik sprong van de hooibaal en nam een hooivork vast die tegen de houten muur van de schuur leunde. "Daar ga ik eens verandering in brengen."


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik knikte en keek weer goed om me heen. Helaas was er nog geen enkel spoor van Hannah. Ik zuchtte diep. Hopelijk vonden we haar.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Harry
    "Misschien moeten we stoppen met zoeken en iets anders doen. En dan vinden we haar mogelijks bij toeval", stelde ik al lachend voor. "Omgekeerde psychologie."


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik keek hem vragend aan. 'Oke, dan stoppen we met zoeken. En dan?' Vroeg ik. Ik snapte er niks van, maar als het hielp om haar te vinden, probeerde we dit toch gewoon.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Harry
    Dit was waarschijnlijk mijn stomste idioot ooit, maar goed. "Hmm, wat valt er allemaal te doen op een vampierschool..."


    And in that moment, we were infinite.

    Clove McCarthy
    'Ik ga slapen,' zegt Arléne.
    Ik knik en blijf daar alleen zitten. Ik probeer me te bedenken wat Damian bedoelde dat Arléne zich morgen moest melden in zijn kamer-Natuurlijk heb ik het van Arléne gehoord, die nu vast doodsbang is voor wat er gaat gebeuren. Ik moet ophouden met hierover na te denken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga gaan slapen, jongens (: Laters! :x


    And in that moment, we were infinite.

    [ Slaap lekker, Ramsays ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik haalden mijn schouders op. 'Lessen?' Zei ik maar. Maar het leek me een beetje onwaarschijnlijk om een les binnen te stappen.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Hey everybody!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [mraaawr?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Whutte 0.o]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*gaap* Waar is iedereen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ik zit een franse Kuifje-strip te lezen voor school. -.-']


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.