• Weet je wat het is?
    Kan je het?
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt?
    Zou je willen groomen?

    PrincesSnape schreef:
    Eh..


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Dude .. wtf.


    To infinity and beyond •

    Holy shit, dat zit ver buiten mijn vocabulaire, dus geen idee waar je het over hebt. :o


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Trouwens, als je een groom zoekt, open dan gewoon een topic met "Ik zoek een groom". Of open een topic op bokt.nl, daar zit je meer thuis wat paaden betreft dan hier.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat met die paarde voor een kar die zich rot rennen? Nee dank je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn oude decaan heette Mennen :'D
    Maar verder,, geen idee x]


    Inspiration can hit you any time

    StJimmy schreef:
    Dat met die paarde voor een kar die zich rot rennen? Nee dank je.

    het is niet rennen op een ren baan he!

    Sjenkie schreef:
    Trouwens, als je een groom zoekt, open dan gewoon een topic met "Ik zoek een groom". Of open een topic op bokt.nl, daar zit je meer thuis wat paaden betreft dan hier.

    het probleem is dat daar niemand reageert xD

    Ik weet wat het is, ik kan het niet omdat ik altijd bang was dat mijn paard 'm flipte omdat het een paard is dat niet zomaar iedereen kan berijden, maar ik wil het nog wel ooit doen, wanneer ik iemand vind die een paard heeft en dat ook wil doen :'D

    vezz schreef:
    (...)
    het is niet rennen op een ren baan he!

    Nee weet ik door een bos en zo. Maar nog rennen die paarde zich vaak rot.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kom niet verder dan dat het met paarden te maken heeft en ik heb een trauma aan paarden over gehouden, dus dat wordt hem niet(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee weet ik door een bos en zo. Maar nog rennen die paarde zich vaak rot.


    Paarden vinden het leuk hoor :'DD
    Een goede menner weet heus wel of het te zwaar wort voor het paard.


    i put the fun in funeral

    Starkiller schreef:
    Ik weet wat het is, ik kan het niet omdat ik altijd bang was dat mijn paard 'm flipte omdat het een paard is dat niet zomaar iedereen kan berijden, maar ik wil het nog wel ooit doen, wanneer ik iemand vind die een paard heeft en dat ook wil doen :'D

    Vraagje hoe oud ben je?

    Audacity schreef:
    (...)

    Paarden vinden het leuk hoor :'DD
    Een goede menner weet heus wel of het te zwaar wort voor het paard.

    Als jij het zegt, ik vond gewoon niet dat je een dier zo moet uitputten door zo hard te rennen en zo'n ding te trekken. of moet slaan/ een tik geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat ik wel ongeveer weet waar je het over hebt, maar ik heb niets met paarden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan