• Weet je wat het is?
    Kan je het?
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt?
    Zou je willen groomen?

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat zou hetzelfde verhaal zijn als dat je een hond in de natuur zet, dat zijn ze echt niet gewend :W. Niet alle paarden zijn zoals in de film spirit hoor, ze zijn erg gehecht aan mensen en zijn er dol op om voor ze te werken.

    Nee dat snap ik, goh ik snap wel veel. Maar ik bedoel ook dat paarde eigenlijk wild zouden moeten zijn, maar het nu niet meer zijn, wat best zonde is. Net als honden. Nu kunnen ze niet meer wild zijn, maar eigenlijk zouden ze dat moeten zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee dat snap ik, goh ik snap wel veel. Maar ik bedoel ook dat paarde eigenlijk wild zouden moeten zijn, maar het nu niet meer zijn, wat best zonde is. Net als honden. Nu kunnen ze niet meer wild zijn, maar eigenlijk zouden ze dat moeten zijn.


    Mensen waren ook ooit wild.. x]

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee dat snap ik, goh ik snap wel veel. Maar ik bedoel ook dat paarde eigenlijk wild zouden moeten zijn, maar het nu niet meer zijn, wat best zonde is. Net als honden. Nu kunnen ze niet meer wild zijn, maar eigenlijk zouden ze dat moeten zijn.


    Zoals die prachtige mustangs in noord-amerika 8D. zo zou ik ze ook wel vaker willen zien, maar ja, mensen hebben nou eenmaal meer ruimte nodig :')


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zoals die prachtige mustangs in noord-amerika 8D. zo zou ik ze ook wel vaker willen zien, maar ja, mensen hebben nou eenmaal meer ruimte nodig :')


    En przewalski paarden dan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    En przewalski paarden dan?


    Ook wel, maar mustangs zijn mooier :Y)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ook wel, maar mustangs zijn mooier :Y)


    Ligt er al aan. Ik rijd op KWPN, vind ik prima paarden. Ik hoef niet zo nodig allerlei vreemde rassen te hebben, ik vind paarden leuk omdat het paarden zijn :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, want ik heb geen verstand van paarden enzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beckett schreef:
    Geen idee waar je het over hebt :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een New Forest pony, een voskleurige :'D

    Starkiller schreef:
    (...)

    Mensen waren ook ooit wild.. x]

    Niet zoals een dier, en niemand heeft ons tam gemaakt, dat hebben we zelf gedaan.
    @ Audacity
    Pressies. Jammer genoeg zijn wij zo egoïstisch, zo zijn ze toch veel mooier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Basecca schreef:
    (...)

    Ligt er al aan. Ik rijd op KWPN, vind ik prima paarden. Ik hoef niet zo nodig allerlei vreemde rassen te hebben, ik vind paarden leuk omdat het paarden zijn :Y)


    kwpn'ers zijn niet wild (cat)


    i put the fun in funeral

    Ja man cool dude ik kan het allemaal flikken yo bro. (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Audacity schreef:
    (...)

    kwpn'ers zijn niet wild (cat)


    Mensen met verstand klimmen niet zomaar op een wild paard maar richten ze eerst af. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    vezz schreef:
    (...)
    het probleem is dat daar niemand reageert xD

    Hang briefjes op in de super markt, ga langs bij maneges in de buurt. Hier ga je het niet vinden, dat kan ik je nu al vertellen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Basecca schreef:
    (...)

    Mensen met verstand klimmen niet zomaar op een wild paard maar richten ze eerst af. :Y)


    Mensen met verstand houden wilde paarden wild en richten de aan mensen gehechte paarden af.


    i put the fun in funeral