• Dus, mijn voorstel is heel simpel; een subforum voor one direction.
    Er zijn hier veel mensen die zich ergeren aan de vele topics.

    Voor
    - Dan kunnen de haters of degene die zich er aan ergeren en goldenmember zijn dit topic uit hun active topics bannen.
    Tegen
    Het is maar een hype, het waait wel over.
    -Om eerlijk te zijn dacht ik dat eerst ook, maar het wordt (voor mij) wel heel duidelijk dat het niet zoiets is dat overwaait.
    -Als de 'hype' weg gaat kan Rutger toch gewoon het subforum weg halen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:22 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Austen schreef:
    (...)
    Dat gaan ze niet doen want er zijn er een heleboel die geen golden membership hebben.

    maar wel veel minder
    & De meeste die 'haat-reacties' posten zijn wel gm.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 14:23 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Austen schreef:
    (...)
    Dat gaan ze niet doen want er zijn er een heleboel die geen golden membership hebben.


    Ik bedoel met dat One Direction. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor, ik ben een fan, maar soms word ik ook zat van al die onzinnige topics over 1D.


    SLOAN.

    Austen schreef:
    (...)
    Dat gaan ze niet doen want er zijn er een heleboel die geen golden membership hebben.


    Maar dan kunnen ze het wel aan het subforum zien en hoeven ze dus niet te klikken.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    T'is sowieso een hype, maar maak maar een subforum dan, dan ben ik van die kinderen af.


    ars moriendi

    Pariah schreef:
    Zeker voor.
    Heel veel mensen ergeren zich aan de topics, en ik denk dat je zo kunt voorkomen dat er klachten komen in de topics.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wacht heel even, ben ik nou heel erg dom ofzo? Kun je als GM dingen blocken?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    Wacht heel even, ben ik nou heel erg dom ofzo? Kun je als GM dingen blocken?(:

    Ja maar alleen dingen die in een subforum staan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Cerebellum schreef:
    Wacht heel even, ben ik nou heel erg dom ofzo? Kun je als GM dingen blocken?(:

    subforums, dat doe je bij 'profiel bewerken' dacht ik


    Cool, neat, swell -Cry

    Voor


    Tears are words the heart can't say.

    Pitera schreef:
    (...)


    Ex astris, sciencia

    Pumba schreef:
    (...)
    Ja maar alleen dingen die in een subforum staan.

    Goh, dat wist ik niet eens(:
    Alleen heb ik nu geen idee hoe dat moet, but anyway. Ik ga wat uit proberen of het me gaat lukken. Want ik weet nog wel wat subforums die ik maar al te graag zou blocken ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja!
    Minder haatreacties dan, super! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cerebellum schreef:
    (...)
    Goh, dat wist ik niet eens(:
    Alleen heb ik nu geen idee hoe dat moet, but anyway. Ik ga wat uit proberen of het me gaat lukken. Want ik weet nog wel wat subforums die ik maar al te graag zou blocken ^^


    het staat onder "Instellingen", daar kun je bepaalde subfora afvinken :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cerebellum schreef:
    (...)
    Goh, dat wist ik niet eens(:
    Alleen heb ik nu geen idee hoe dat moet, but anyway. Ik ga wat uit proberen of het me gaat lukken. Want ik weet nog wel wat subforums die ik maar al te graag zou blocken ^^


    Bij instellingen, heel makkelijk. Je kunt ook het aantal reacties per pagina op een topic en dat soort shit aanpassen.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?