• Dus, mijn voorstel is heel simpel; een subforum voor one direction.
    Er zijn hier veel mensen die zich ergeren aan de vele topics.

    Voor
    - Dan kunnen de haters of degene die zich er aan ergeren en goldenmember zijn dit topic uit hun active topics bannen.
    Tegen
    Het is maar een hype, het waait wel over.
    -Om eerlijk te zijn dacht ik dat eerst ook, maar het wordt (voor mij) wel heel duidelijk dat het niet zoiets is dat overwaait.
    -Als de 'hype' weg gaat kan Rutger toch gewoon het subforum weg halen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:22 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Passerby schreef:
    (...)One Direction is ook een hype, ik zie er het nut niet van in. Niemand, maar dan ook niemand ga mij verplichten hiervoor een GM te kopen. JB en TH waren veel populairder dan 1D, dat die een subforum verdienden kan ik begrijpen. Er wordt hier wel over gesproken, maar het overheerst niet. Veel van die zooi kan hier ook vermeden worden als niet telkens dezelfde of nutteloze topics worden geopend.


    Niemand verplicht je ook om een GM te kopen? This is not about you, girl.
    Er wordeng ewoon fucking veel 1D topics geopened, it's fucking annoying.

    subforum: mensen kunnen zien waar het over gaat voor ze op het topic klikken, of GM's kunnen eht blokken, wat minder haat-reacties oproept.

    Er is geen nadeel aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Niemand verplicht je ook om een GM te kopen? This is not about you, girl.
    Er wordeng ewoon fucking veel 1D topics geopened, it's fucking annoying.

    subforum: mensen kunnen zien waar het over gaat voor ze op het topic klikken, of GM's kunnen eht blokken, wat minder haat-reacties oproept.

    Er is geen nadeel aan.

    Thank you for this _O_


    Cool, neat, swell -Cry

    Rizardo schreef:
    (...)

    Well then, why? :W Serious, wat voor nadeel kane r zijn?
    vind je eht LEUK, al die haat-reacties in je 1-D topics omdat we ze overal zien? because it's damn right annoying that half of the active topics is about 1D, and i wanna block it so i can stop bitching to you guys about it

    Serieus, topics over celebrities moeten gewoon verboden worden, het is een fórum, geen fucking roddelsite. Als het verboden zou zijn, dan waren er ook geen haatreacties en/of mensen die zeíken over de haters. It's Quizlet, come on. Sorry hé, met alle respect, maar sowieso haat ik zulke topics.


    We accept the love we think we deserve.

    Eyelash schreef:
    (...)
    Serieus, topics over celebrities moeten gewoon verboden worden, het is een fórum, geen fucking roddelsite. Als het verboden zou zijn, dan waren er ook geen haatreacties en/of mensen die zeíken over de haters. It's Quizlet, come on. Sorry hé, met alle respect, maar sowieso haat ik zulke topics.


    Mhm, tsjah, mensen mogene r best over discussieren vind ik, de meesten hier zijn tieners of kinderen, that's what we like to do, maar het is de hoeveelheid en de nutteloosheid van sommige topics waar ik me aan irriteer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    weet je ik snap eigenlijk wat die twillight subforum hier doet die kan beter verplaats worden door 1D. Dus ik ben nu voor :Y)


    Shoganai i ne~

    WAYNWAZIK schreef:
    Voor. (:


    Not all those who wander are lost.

    Also, it's topics like THIS that are useless


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Mhm, tsjah, mensen mogene r best over discussieren vind ik, de meesten hier zijn tieners of kinderen, that's what we like to do, maar het is de hoeveelheid en de nutteloosheid van sommige topics waar ik me aan irriteer.

    Oké, natuurlijk mogen ze er over discussiëren, daar niet van.. Maar iedereen weet dat er overdreven word. Het is echt zo; de meeste topics over One Direction/Justin Bieber/Selena Gomez of weet ik veel wie nog meer zijn altijd hetzelfde. Van één onderwerp zie je meer topics en ja, dat irriteert me. I'm just saying.


    We accept the love we think we deserve.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Niemand verplicht je ook om een GM te kopen? This is not about you, girl.
    Er wordeng ewoon fucking veel 1D topics geopened, it's fucking annoying.

    subforum: mensen kunnen zien waar het over gaat voor ze op het topic klikken, of GM's kunnen eht blokken, wat minder haat-reacties oproept.

    Er is geen nadeel aan.

    Dude, die RPG staan ook vol en ik krijg er ook het schijt van, maar daarvoor ga ik nog geen GM kopen om dat stuk uit te schakelen :-)
    Zoals passerby zegt, dit is al tig maal aangevraagd en het antwoord blijft volgens mij neen.
    Case closed

    Voor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eyelash schreef:
    (...)
    Serieus, topics over celebrities moeten gewoon verboden worden, het is een fórum, geen fucking roddelsite. Als het verboden zou zijn, dan waren er ook geen haatreacties en/of mensen die zeíken over de haters. It's Quizlet, come on. Sorry hé, met alle respect, maar sowieso haat ik zulke topics.

    Dan mogen er sowieso geen topics maar aangemaakt worden want tegenwoordig kan er geen enkel topic meer gemaakt worden zonder gezeik, gehaat of arrogante reacties, js.

    Andomedae schreef:
    (...)
    Dude, die RPG staan ook vol en ik krijg er ook het schijt van, maar daarvoor ga ik nog geen GM kopen om dat stuk uit te schakelen :-)
    Zoals passerby zegt, dit is al tig maal aangevraagd en het antwoord blijft volgens mij neen.
    Case closed


    Niemand zegt ook dat je een GM moet kopen?
    bij de RPG kun je ook gewoon volwassen doen en het negeren?
    dat zou ik ook doen bij 1D, maar de helft van de tijd zie je neit aan de topic titel dat het over 1D gáát.
    Andere optie is dat ze alleaal 1D in hun titels zetten, dat kijk ik er graag overheen, maar je weet sowieso dat mensen dat gaan vergeten, dus ja, ik stem voor een 1D subofurm.

    zelfs mensen ZONDER GM kunnen dan aan eht subforum zien waar het f=topic over gaat zonder er op te klikken, en dan kun nen ze eht als volwassen mensen negeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Andomedae schreef:
    (...)
    Dude, die RPG staan ook vol en ik krijg er ook het schijt van, maar daarvoor ga ik nog geen GM kopen om dat stuk uit te schakelen :-)
    Zoals passerby zegt, dit is al tig maal aangevraagd en het antwoord blijft volgens mij neen.
    Case closed

    Niemand verplicht je een gm te kopen.
    & Het atwoord kan altijd nog veranderen. Ik bedoel er zijn echt wel veel mensen voor. (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ja, voor, voor, voor! I need to block it D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, wat nou als iedereen voor is? Het is nog steeds de keus van Rutger, en er zijn zoveel suggesties voorbijgekomen waar de meeste mensen er voor waren. Daar is ook niks mee gebeurd.(joehoe)


    We accept the love we think we deserve.