• Dus, mijn voorstel is heel simpel; een subforum voor one direction.
    Er zijn hier veel mensen die zich ergeren aan de vele topics.

    Voor
    - Dan kunnen de haters of degene die zich er aan ergeren en goldenmember zijn dit topic uit hun active topics bannen.
    Tegen
    Het is maar een hype, het waait wel over.
    -Om eerlijk te zijn dacht ik dat eerst ook, maar het wordt (voor mij) wel heel duidelijk dat het niet zoiets is dat overwaait.
    -Als de 'hype' weg gaat kan Rutger toch gewoon het subforum weg halen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:22 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Niemand verplicht je een gm te kopen.
    & Het atwoord kan altijd nog veranderen. Ik bedoel er zijn echt wel veel mensen voor. (bloos)

    Ik zeg toch niet dat iemand me verplicht :-)
    Ja de vorige keer waren er ook veel mensen voor, maar tsja.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Well then, why? :W Serious, wat voor nadeel kane r zijn?
    vind je eht LEUK, al die haat-reacties in je 1-D topics omdat we ze overal zien? because it's damn right annoying that half of the active topics is about 1D, and i wanna block it so i can stop bitching to you guys about it


    Je blijft toch wel haat reacties houden omdat mensen het leuk vinden andermans dingen af te kraken. (:


    To infinity and beyond •

    Eyelash schreef:
    Ja, wat nou als iedereen voor is? Het is nog steeds de keus van Rutger, en er zijn zoveel suggesties voorbijgekomen waar de meeste mensen er voor waren. Daar is ook niks mee gebeurd.(joehoe)

    Dat is waar. Maar Rutger zal ook wel zien dat het misschien wel nodig is. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Gregory schreef:
    (...)

    Je blijft toch wel haat reacties houden omdat mensen het leuk vinden andermans dingen af te kraken. (:


    Well, some people are just immature.
    De [n]lichtelijk[/b] volwassen mensen zullen de haatreacties stoppen.
    It's one step forward atleast

    Seriously, thats a horrible excuse. Geen 1d sub omdat je toch haat reacties blijft houden. Ik wed dat veel 1D fans eht een stuk fijner vinden als er al minder haat reacties komen. Geen haat reacties kun je nooit bereiken, maar is dat een reden om eht neit te proberen verminderen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Well, some people are just immature.
    De [n]lichtelijk[/b] volwassen mensen zullen de haatreacties stoppen.
    It's one step forward atleast

    Seriously, thats a horrible excuse. Geen 1d sub omdat je toch haat reacties blijft houden. Ik wed dat veel 1D fans eht een stuk fijner vinden als er al minder haat reacties komen. Geen haat reacties kun je nooit bereiken, maar is dat een reden om eht neit te proberen verminderen?


    Ik ben voor het forum hoor, dus dat is niet waar. Maar dat is ook zo met Bieber - ik geef een voorbeeld. Er is een subforum gekomen en nog blijven mensen daar hatelijk op reageren, er is niets vermindert ..


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Ik ben voor het forum hoor, dus dat is niet waar. Maar dat is ook zo met Bieber - ik geef een voorbeeld. Er is een subforum gekomen en nog blijven mensen daar hatelijk op reageren, er is niets vermindert ..


    Like i said: Those people are immature, wich gives us the freedom to hate on them.
    er zijn wel al een stuk minder haat-reacties van: JB spammed mijn actieve topics onder en blah blah
    de mensen die hatelijk blijven reageren vragen er gewoon om.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Like i said: Those people are immature, wich gives us the freedom to hate on them.
    er zijn wel al een stuk minder haat-reacties van: JB spammed mijn actieve topics onder en blah blah
    de mensen die hatelijk blijven reageren vragen er gewoon om.


    Ja maarja, die mensen hou je wel. Er zijn altijd mensen die zich dood vervelen en daardoor irritant gaan lopen doen op het forum en alles en iedereen afkraken. Daar helpt een subforum niet echt mee.
          Anyways, ik ben voor (:


    To infinity and beyond •

    Voor Justin Bieber is er ook een subforum gekomen, en daar is ook niks mee veranderd. It's still the same.


    We accept the love we think we deserve.

    Gregory schreef:
    (...)

    Ja maarja, die mensen hou je wel. Er zijn altijd mensen die zich dood vervelen en daardoor irritant gaan lopen doen op het forum en alles en iedereen afkraken. Daar helpt een subforum niet echt mee.
          Anyways, ik ben voor (:


    Like me! the only reason i'm bitching is because i'm in a serious abd mood
    Ahum. Right.

    Like I said: immature people.

    ik ben ook voor :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eyelash schreef:
    Voor Justin Bieber is er ook een subforum gekomen, en daar is ook niks mee veranderd. It's still the same.


    Already said that hun. Helpt niets. (no_chears) haha.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Already said that hun. Helpt niets. (no_chears) haha.

    Ja, ze begrijpen het toch niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Eyelash schreef:
    (...)
    Ja, ze begrijpen het toch niet.

    Je m'excuse??
    Lizz heeft nu al twee of drie keer hetzelfde verteld
    je kan ook gewoon teruglezen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Je m'excuse??
    Lizz heeft nu al twee of drie keer hetzelfde verteld
    je kan ook gewoon teruglezen.


    I seriously feel like i'm talking to fucking stone walls.
    Then again, I'm just in a bitchy mood and offending people all over, so...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    I seriously feel like i'm talking to fucking stone walls.
    Then again, I'm just in a bitchy mood and offending people all over, so...


    Waarom praat je alleen maar Engels.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Waarom praat je alleen maar Engels.


    Because i grew up bilingual and when i get annoyed I automaticallt switch to english and frankly i can't be bothered with dutch ebcause it is a very sucky language.
    Also, it's a language that's allowed on the site, it says so in the houserules. ^^

    also, that's off-topic...

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 14:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.