• Ik heb dus nog nooit gehuild bij een verhaal of film.
    En ik krijg nauwelijks een brok in mijn keel. Alleen een enkele keer als het echt heftig is.

    Hebben meerdere dat, of ben ik de enige gevoelloze?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik lach altijd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik lach altijd :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik huil altijd. (bloos)

    Als op het films of boeken aan komt ben ik een emotioneel wrak. Maar in het echte leven, als het om mensen gaat ben ik heel gevoelloos.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben juist overgevoelig en huil bij films dan ook echt om bijna alles.


    I am an idiot, I move.

    RainbowDash schreef:
    Ik lach altijd :Y)

    + ik heb allen bij harry Potter zitten huilen en een goed boek :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StJimmy schreef:
    Als op het films of boeken aan komt ben ik een emotioneel wrak. Maar in het echte leven, als het om mensen gaat ben ik heel gevoelloos.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nope, ik ben mede-gevoelloze. (; Het ontroerd me soms wel, maar ik moet zo goed als nooit huilen. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Een film of boek kan me wel snel raken, maar ik huil niet snel. De enige uitzonderingen zijn Mufasa's dood (niet erg hard, maar altijd wel tranen) en Severus Snape. Toen jankte ik serieus de ogen uit mijn kop, en was ik dagen depressief.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    Een film of boek kan me wel snel raken, maar ik huil niet snel. De enige uitzonderingen zijn Mufasa's dood (niet erg hard, maar altijd wel tranen) en Severus Snape. Toen jankte ik serieus de ogen uit mijn kop, en was ik dagen depressief.

    De dood van Snape vond ik juist slecht gedaan? Ze hadden het echt veel emotioneler en langer kunnen maken, maar ik vond dat die scène nogal slap was.


    Has no one told you she's not breathing?

    RainbowDay schreef:
    (...)
    + ik heb allen bij harry Potter zitten huilen en een goed boek :'D


    Shoganai i ne~

    Anitaaa schreef:
    (...)
    De dood van Snape vond ik juist slecht gedaan? Ze hadden het echt veel emotioneler en langer kunnen maken, maar ik vond dat die scène nogal slap was.


    Ja, inderdaad. En vooral de reden waarom hij dood is gegaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    soms huil ik wel, maar niet veel

    Nou, eerst was ik dat ook. Totdat ik een keer naar Timon en Pumba keek. Ik huilde om een panda die zijn ouders kwijt was, en sindsdien ben ik veel emotioneler.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En vooral de reden waarom hij dood is gegaan.

    Bwa, in het boek vond ik het wel goed, maar hoe ze het hebben verfilmd... Neen, dat faalt gewoon.


    Has no one told you she's not breathing?